Ny modell av Rose Backroad idag

• Trådstartare Trådstartare Plp
  • Start datum Start datum
Ser bra ut för bikepacking. Bra att min fru köpte gamla modellen i 47 cm med 27,5" hjul. Nu finns nästan ingen gravel med små ram kvar.

Många fina uppdateringar men besvikelse över färgvalen :D

Behåller nog min och uppdaterar med elektroniska växlar istället. Även om deras fronmonterade usb-port var väldigt frestande.

Kul med lite innovation men ge mig en rund sadelstolpe och hur kan man skippa fästen för rack bak på en sån hoj?

Kul med lite innovation men ge mig en rund sadelstolpe och hur kan man skippa fästen för rack bak på en sån hoj?

Intressant med kantig sadelstolpe. Samtidigt lyfter de fram att den har ett runt styre...

Screenshot_20250827-213617.webp

Intressant med kantig sadelstolpe. Samtidigt lyfter de fram att den har ett runt styre...

Visa bilaga 790110
Ja snacka om dubbelfel..... absolut att man vill ha en bred sektion vid stammen för tillbehör, men sen får det gärna vara platt / aero. Och sllt annat än rund 27.2 stolpe eller åtminstone med insats så man kan köra rund som Giant har är ju bara off.

Fidlock generellt älskar jag på hjälmar t.e.x. men frågan är hur det funkar på lastade väskor i stök?

Ja snacka om dubbelfel..... absolut att man vill ha en bred sektion vid stammen för tillbehör, men sen får det gärna vara platt / aero. Och sllt annat än rund 27.2 stolpe eller åtminstone med insats så man kan köra rund som Giant har är ju bara off.

Fidlock generellt älskar jag på hjälmar t.e.x. men frågan är hur det funkar på lastade väskor i stök?

Jag var också lite fundersam, men det ser ut som att det är "nyckelhål" så det kan nog hålla

Screenshot_20250828-071642.webp

Tillbaka
Topp