Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En slang och en lagningslapp.Behöver skaffa ny sadelväska. Har hittills haft en Pro Perfomace Small. Gillar dess enkelhet, men den känns aningen liten för två racerslangar och verktyg.
Vill ha en så liten som möjligt men ändå tillräckligt rymlig. Vilken rekommenderar du?
Men isf räcker väl en https://www.crankbrothers.com/products/f16 eller motsvarande ?Eller bara en lagningslapp, hur ofta punkar du?
Sjysst litet kit!Men isf räcker väl en https://www.crankbrothers.com/products/f16 eller motsvarande ?
Bra metod för nödlösning.Dom gånger jag känner att det behövs mer än en slang, då fäster jag extraslangen med eltejp på ramen.
Nu ligger du jävligt illa till hos stilpoliserna!Dom gånger jag känner att det behövs mer än en slang, då fäster jag extraslangen med eltejp på ramen.
Två slangar är bra att ha, för även om man väldigt sällan får mer än en punka så blir det besvärligt om man får (en) punka efter ~5km på¨en 100 km cykling.Men till TS så känns 2 slangar som overkill, det var bara det.
Nästan samma men under styrstammen.Dom gånger jag känner att det behövs mer än en slang, då fäster jag extraslangen med eltejp på ramen.
Hittade den. Här tom, jmf m nåt bekant.Nånstans har jag en liten verktygsrulle som är stor som en rejäl cigarr och expanderar allt efter hur mycket man fyller i den. Fästs med en pedalrem under sadeln.
Men inte särskilt praktisk tyvärr, omständlig att använda. Hittar den inte heller just nu så vet inte fabrikat. Men liten är den.

Behöver skaffa ny sadelväska.
IngenVill ha en så liten som möjligt men ändå tillräckligt rymlig. Vilken rekommenderar du?
+1Ryggficka anbefalles. Någon jädra ordning måste vi väl ha?
Assymetrico
www.cyclingweekly.com
Har samma sedan 10+ år. Praktiskt att kunna justera storleken med dragkedjan på mitten. Inte så liten som sagt, men det är den minsta som kvalar in som "tillräckligt rymlig" för mig.Den är inte så liten, men jag har haft stor glädje av en Topeak, som har överlevt flera racercyklar:
Nycklar, insexnycklar, bra slang, liten pump, däck"järn", energidryck och oftast en chokladbit. Ett vajerlås modell mindre hänger jag under sadeln.![]()
Topeak Sadelväska Aero Wedge Pack
Topeaks Aero Wedge är genomtänkta sadelväskor i hög kvalitet med aerodynamisk utformning. Perfekt för att få med det nödvändigaste för turen - slang, verktyg, nycklar, visakort, pump mm. Du fäster den enkelt genom remmar med klickfästen under sadeln. Passar alla sadlar och alla sadelstolpar. Enke...www.cykloteket.se