Rockstar
Medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Ett lagom kallt flak Guiness Extra Stout på flaska är en bra början.Något så motsägelsefullt som Bavaria Holland.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett lagom kallt flak Guiness Extra Stout på flaska är en bra början.Något så motsägelsefullt som Bavaria Holland.
Blev helt bortfintad.Jaha, då blev det till att shoppa på hemvägen. Hoppas ni inte har lurat i mig något dåligt.
Blev helt bortfintad.
Riegele Augustus var riktigt obehaglig. Alldeles för fruktig och parfymerad.
Fuktig ja, men inte obehaglig på gränsen till odrickbar.
Vad heter "obehagliga på gränsen till odrickbar" på tyska?Fuktig ja, men inte obehaglig på gränsen till odrickbar.
unangenehm, fast ungenießbarVad heter "obehagliga på gränsen till odrickbar" på tyska?
Det borde de skrivit på etiketten, så hade jag avstått.unangenehm, fast ungenießbar![]()
De behöver en större etikett.unangenehm, fast ungenießbar![]()
Det hade nog de flesta gjort, så jag fattar varför man inte skriver så på etikettenDet borde de skrivit på etiketten, så hade jag avstått.
Wow! Uh!
Men det kanske räckt med 33 eller 25 cl.
Yikes!
Vad är det för fel tycker du?
Inget pys vid öppnandet, avslagen, inget skum, unken, fadd smak. Verkar som fler råkat ut för samma, problem med buteljeringen?Vad är det för fel tycker du?