Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen favorit, föredrar skumpor med 100% chardonnay. Priset på skumpa från populära vinhus är inte prisvärda längre. 1990 så kostade Krug och Dom Perignon inte ens dubbelt så mkt som Moët & Chandon Brut Imperial. Idag kostar de fem ggr så mycket. 1990 450 spänn idag 2500. Epernay 1987.Vad tyckte du om den? Jag har ett speciellt minne kopplat till en sådan flaska... I ett annat liv, i en annan tid...
Det finns små producenter, med väldigt hög kvalitet till samma pris som t ex Deutz eller Gosset. Problemet är att hitta dem ...Ingen favorit, föredrar skumpor med 100% chardonnay. Priset på skumpa från populära vinhus är inte prisvärda längre. 1990 så kostade Krug och Dom Perignon inte ens dubbelt så mkt som Moët & Chandon Brut Imperial. Idag kostar de fem ggr så mycket. 1990 450 spänn idag 2500. Epernay 1987. Visa bilaga 794650
"Sex tant" och kommentarer om kroppen, är det något med hästar och piskor involverat?
Nej det blev så tydligt på bilden. Guld T. Jag kan ha blivit lurad här. Men vinet är bra, och det är ju huvudsaken"Sex tant" och kommentarer om kroppen, är det något med hästar och piskor involverat?![]()
www.cyclingweekly.com
Det finns små producenter, med väldigt hög kvalitet till samma pris som t ex Deutz eller Gosset. Problemet är att hitta dem ...
Varje gång!Livräddare!
![]()
77-year-old French cyclist survives ravine fall for three days partly by drinking wine
The Frenchman fell down a 40-metre drop, survived with minor injurieswww.cyclingweekly.com
Vet ej, men mycket möjligt utifrån det jag precis lästIngår Voirin Jumel i den kategorin?
Nyfiken, för jag brukar köpa det på rekommendation av min svåger.