Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
AIK spelar idag, Dummer!Hoppsan!
Både Brunäs och Färjestads BollKlubb leder ikväll!!
Kan de göra som AIK igår, Vinna?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AIK spelar idag, Dummer!Hoppsan!
Både Brunäs och Färjestads BollKlubb leder ikväll!!
Kan de göra som AIK igår, Vinna?![]()
Med tanke på inledande versal blev jag tvungen att söka och det finns faktiskt (minst) en person i Sverige som heter Dummer i efternamn. Kan inte vara jättekul.AIK spelar idag, Dummer!
Helt fel!!!AIK spelar idag, Dummer!
Inte art förglömma (So)Lna AIK, ännu sämre.Verkar inte vara en bra säsong för lag som börjar på L. Just nu på plats 10, 13 och 14.
Läjkers är ju 4:a!Verkar inte vara en bra säsong för lag som börjar på L. Just nu på plats 10, 13 och 14.
Akta dig. Med den logiken ligger AIK trea i SHL. Och är från Skellefteå.Läjkers är ju 4:a!![]()
Men Läjkers stavas ju med stort VLäjkers är ju 4:a!![]()
Vos Angeles Lakers?Men Läjkers stavas ju med stort V
Det stämmer ju. Inget att akta sig för.Akta dig. Med den logiken ligger AIK trea i SHL. Och är från Skellefteå.
Los Angeles LakersVos Angeles Lakers?
Nä, stort L!Men Läjkers stavas ju med stort V
Det har nog noterats med råge, problemet är snarare att lille Dan inte lär sig.Jag får säga att jag är en gnutta överraskad över att du inte noterat att @Dan C har en avvikande åsikt i frågan.
Om det hade noterats hade det också varit rätt uppenbart att @Dan C höll på att gräva en grop åt sig själv och man ska akta sig för att gräva gropar åt sig själv. Torde vara allmän kunskap, t.o.m. i Värmland.Det har nog noterats med råge, problemet är snarare att lille Dan inte lär sig.
I mellanstadiet kanske?
Här grävs det inga gropar.Om det hade noterats hade det också varit rätt uppenbart att @Dan C höll på att gräva en grop åt sig själv och man ska akta sig för att gräva gropar åt sig själv. Torde vara allmän kunskap, t.o.m. i Värmland.
Håller med, gör hen annat än att gräva?Om det hade noterats hade det också varit rätt uppenbart att @Dan C höll på att gräva en grop åt sig själv och man ska akta sig för att gräva gropar åt sig själv. Torde vara allmän kunskap, t.o.m. i Värmland.
Lakers som sagt ...Här grävs det inga gropar.
Alla vet ju att AIK är AIK och Läjkers är Läjkers!![]()
Det där är ju inte Läjkers!Lakers som sagt ...
Nähä, är farbror så gammal att farbror vill ha Minneapolis Lakers?Det där är ju inte Läjkers!
Hmmm, Basket igen!Nähä, är farbror så gammal att farbror vill ha Minneapolis Lakers?
Är det enligt någon småländsk definition av sport? Något i stil med "Området där utövarna utför sin aktivitet måste vara omgärdat av en småländsk stengärdsgård eller likartad anordning som hindrar omedelbar rörelse utanför aktivitetsarean"?Hmmm, Basket igen!
Det är ju ingen riktigt sport....
Nä, det är bara att det är totalt ointressant, och en fjollsport.Är det enligt någon småländsk definition av sport? Något i stil med "Området där utövarna utför sin aktivitet måste vara omgärdat av en småländsk stengärdsgård eller likartad anordning som hindrar omedelbar rörelse utanför aktivitetsarean"?
Nu blandar farbror ihop sporterna. Här är tråden för fjollsporten.Nä, det är bara att det är totalt ointressant, och en fjollsport.
Han har rätt. Basket är en av få sporter som är helt ointressant och kanske även lite fjollig.Nu blandar farbror ihop sporterna. Här är tråden för fjollsporten.
Om man jämför antalet personer som är intresserade av basket och ishockey är jag tämligen övertygad om att fler är intresserade av basket. Därmed är ishockey mindre intressant än helt ointressant.Han har rätt. Basket är en av få sporter som är helt ointressant och kanske även lite fjollig.
Den får helt klart "korgen" av mig.
Om ni platsar såEnkel vinst möt Östersund igår!
Nu stormar vi mot SDHL!!![]()
Nu har du fifflat med svaret IGEN!Om ni platsar så![]()
Basket är en fjollsport ändå.Om man jämför antalet personer som är intresserade av basket och ishockey är jag tämligen övertygad om att fler är intresserade av basket. Därmed är ishockey mindre intressant än helt ointressant.
Tråden handlar om shl & sdhlNu har du fifflat med svaret IGEN!
Heja Djurgårn!! Hoppas de vinner mot Färjestads BollKlub!@Fd Paco & @simson i morgonspegeln när dom inser vilken jobbig resa det blir hem från Karlstad
Visa bilaga 804785
Tack!Heja Djurgårn!! Hoppas de vinner mot Färjestads BollKlub!
Du hejar väl på Luleå med hoppas jag.Idag blir det Olearys, där vi kollar på när Läjkers vinner mot Örebro.![]()
Börjar kännas som jag diskuterar med en ornitologisk sensation - en strutspapegoja.Basket är en fjollsport ändå.
Kallar man Fotboll för fjollsport, så får man betala priset!Börjar kännas som jag diskuterar med en ornitologisk sensation - en strutspapegoja.
Kallar man Fotboll för fjollsport, så får man betala priset!