GoranS
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads:s marsch mot SM-Guld
Konstigt! Du håller ju inte på dem.Trist att det går så trögt för det riktiga FBK...![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konstigt! Du håller ju inte på dem.Trist att det går så trögt för det riktiga FBK...![]()
Men man kan ju sympatisera...Konstigt! Du håller ju inte på dem.![]()
Sorry, jag behöver träna men det här ordnar sig ändå.Någon annan får styra upp Färjestadsvinst idag, måste tyvärr på julbord![]()
Jag kan fixa det!Någon annan får styra upp Färjestadsvinst idag, måste tyvärr på julbord![]()
Sopa!Jag kan fixa det!![]()
Ja, det där gick ju som smort!Då ska vi se här...
Då hoppas vi på MIF Redhawks ikväll!
Och lite på LHC också..
Och Läjkers! De behöver steppa upp för att hålla 4:e platsen.
Jo, tydligen.Jag höll inte på Djurgårn igår...![]()
Gör som jag, håll på AIK, det tar inte emot det minsta!Det tar emot att heja på Karlskoga, men vad skall man göra?
Tack för ditt stöd!Det tar emot att heja på Karlskoga, men vad skall man göra?
Bra där!Om detta varit en losertråd så hade jag kunnat uttrycka min avsky för att en Färjestadsspelare avgjort till Solnatattarnas fördel![]()
Platsar inte i Färjestad = stjärna i TattarnaBra där!
Tom Färjestads BollKlubbs spelare kan man ha nytta av!
Det trodde man ju knappt på...![]()
Vi tar dom gärna!Platsar inte i Färjestad = stjärna i Tattarna
Löven är gröna och fina på hösten, bara för att vissna på vårenÄr det dags för Löven att ta klivet upp?
De har ju varit på målsnöret hur många år som helst känns det som.
Spännande, en vinst vore bra.Nu verkar hen ha bytt lag![]()
Om det där var en enkel seger, hur ser en normal seger ut? Och en besvärlig seger? Fjorton övertidsperioder?Enkel vinst för Läjkers ikväll!
Precis som man trodde med tanke på motståndet....![]()
Börjar du hålla på dem och kopplar på din mojo så kan det nog ändras.Och Brunäs vann!!
Kors i taket.
EM-guld till Lag Edin!Tänkte först gnälla på att curling är OT i denna tråd, men ångrade mig. Känns helt rimligt att diskutera Lag Edin i denna tråd.
Nej, ytterligare en dålig.En bra omgång![]()
Men tog du Basel på ”omvänd elbas” då eller gissade du Zürich som idoterna i TV?Trodde aldrig man skulle ha nån nytta av att veta nått om Färjestads BollKlubb.
Men igår hände det!
Jag tog Karlstad på 8p i På Spåret tack vare Ture Varg!![]()
Nej, jag tog Basel också!Men tog du Basel på ”omvänd elbas” då eller gissade du Zürich som idoterna i TV?![]()
Det är för att vi utbildat dig, varsågod!Trodde aldrig man skulle ha nån nytta av att veta nått om Färjestads BollKlubb.
Men igår hände det!
Jag tog Karlstad på 8p i På Spåret tack vare Ture Varg!![]()
Färjestad "verkar" ha bytt ner sig.Jörgen Jönsson verkar ha bytt ner sig...
Hans förra lag är ju mycket bättre?![]()