Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur är the Wire? och hur långt har du kommit?
Ser fram emot den! Tänkte vänta några veckor tills det kommit några fler avsnitt så att man inte behöver vänta en vecka emellan varje.Slow Horses, gör ju inte en besviken trots höga förväntningar! Humorn är av bästa klass. =)
Task gillar både jag och min bättre hälft, vilket inte är så vanligt.Har lowkey kollat igenom Sneaky Pete på Amazon. Inget måste se, men helt klart sevärd om man inte riktigt har något annat.
Har däremot sett första avsnitten av Task på HBO. Jag dras med i handlingen direkt. Även House of Guinness på Netflix hat en stark start och sköna dialoger. Musiken är ett intressant val för ett 1800tals kostymdrama. Det kommer bli en vattendelare för många..
Såg också att HBO snart släpper ytterligare en serie i GoT världen.
Förstår inte alls vad du menar.Har börjat kolla The Wire, skulle man få en liten peng för varje gång dom säger "fuck" eller "pussy" så skulle det inte ta lång tid innan man passerar Elon Musk i ekonomin![]()
Sa upp Prime (igen) nu när dom införde reklam!För de som gillade Vox Machina, så kommer nu uppföljaren, The Mighty Nein på prime video den 19 November.
Nya karaktärer, ny story och med dumma ideer, snuskiga skämt och allmän galenskap...
Och nej, man behöver inte vara DnD fantast för att uppskatta det
Går att betala mer för att slippa.Sa upp Prime (igen) nu när dom införde reklam!
Är det inte lite konstigt egentligen att man ska betala mer för att slippa reklam?Går att betala mer för att slippa.
Ja, men... Principen! :)Går att betala mer för att slippa.
Är det inte lite konstigt egentligen att man ska betala mer för att slippa reklam?
Några som inte nämnts (tror jag):
- Vår tid är nu (SVT): historiskt drama om en familj i Stockholm som driver restaurang under efterkrigstiden. Bland det bästa svenska jag sett tillsammans med Bron. Fängslande story, välskrivna karaktärer och en riktigt läcker produktion.
Har nu sett 5/6 avsnitt av Slow Horses och Gary Oldman är ju för underbar. Räknade dock fel på avsnitten på något sätt så nu får jag vänta en vecka på le finale.Ser fram emot den! Tänkte vänta några veckor tills det kommit några fler avsnitt så att man inte behöver vänta en vecka emellan varje.![]()
Såg den ikväll. Riktigt skön. Tack för tips.På SVT play finns en dokumentär som heter Sanatoriet. Stark rek.
Humor och allvar blandat, som utspelas på ett helt hopplöst daterad sovjetisk rest till "resort spa" i Ukraina.
Instämmer, mycket bra.Miniserien Ålderskris med Keyyo och Rheborg på svt tycker jag var trevlig, för ett åldrande happykollektiv? :)
Den har man ju klurat på några gånger, speciellt när ens barn börjar komma upp i ålder. Vi såg den en vinter rätt många år efter den var klar och det var en vinter att minnas.Game of Thrones, börjat kolla om serien, trodde inte jag skulle bli så "hooked" igen! :)
Jag tycker det funkar, så många sub-plots och detaljer man glömt bort, men det kan ju vara jag det också. :)Den har man ju klurat på några gånger, speciellt när ens barn börjar komma upp i ålder. Vi såg den en vinter rätt många år efter den var klar och det var en vinter att minnas.
Funkar det alltså att se om den? Lite väl många timmar att committa till en nostalgitripp.
Slow burn när det är bra! Inte så otippat från Vince Gilligan. :)Pluribus på Apple TV
Är på avsnitt 5 så slutbetyg kan jag inte ge. Men klart bra och intressant.
Jag gillade S1, gillade inte S2 lika mycket, och har därmed avvaktat med S3. Hur är den?Har börjat kolla "den som mördar-mörkret" igen.
Otroligt bra
Gillar denJag gillade S1, gillade inte S2 lika mycket, och har därmed avvaktat med S3. Hur är den?