Dan C
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Inte lätt att hålla på Leksand?Ser ut som jag trodde med ännu en förlust…
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte lätt att hålla på Leksand?Ser ut som jag trodde med ännu en förlust…
Är väl än värre att hålla på lag i gärdsgårdsserien?Inte lätt att hålla på Leksand?
Dina voodoo krafter i full effekt, man får väl säga grattis (eller inte). Det vore bra om du åtminstone låter bli FBK, tänk inte på dem överhuvudtaget.3 av 3 önskeresultat gick in ikväll!
plus bonus med HååVee vinst.![]()
Vi är vana…..Inte lätt att hålla på Leksand?
Dags att börja ladda för Play out redan nu?Vi är vana…..
Dags att plocka in Dicken igen!!Djurgården är i en rejäl formsvacka. FBK förlorade åtminstone mot ett tänkbart finallag, en mikroskopisk/mini-tröst.
Ja att förlora 3 av 3 mot HåveBlå är väl inget vidare?Dags att plocka in Dicken igen!!
Är starkt emot att använda all form av pyro inomhus men måste ge klacken att dom har humor iaf
Visa bilaga 808703
Äkta?
Tills i morron borde julmaten ha sjunkit undan, då är det viktigare matcher!För mkt julmat?
Brynäs förlorade dock, ett lag med bottenambitioner åtminstone.Seger för båda bottenlagen idag.
NEJ, det är mitt stöd till Brynäs.@Manurhin2 Du ser konstig (ok "annorlunda") ut idag, jag misstänker att du blivit hackad.![]()
Han får väl försöka spela till sig en plats, inte lätt bland alla strikersHar vi pratat om FBKs julklapp från sydvästra Kanada?(det är nära nu)
Så sant. De riktigt stora och lyckade befläckar sig inte med att avsluta sina karriärer i SHL.Måste vara skämmigt att komma tillbaks med svansen mellan benen efter att ha misslyckats i NHL. En Färjestads-specialitet. Runken var väl den förste som har följts av många fler.
Så sant. De riktigt stora och lyckade befläckar sig inte med att avsluta sina karriärer i SHL.![]()
Han avslutade ju i Solna…Börje Salming?
Måste vara skämmigt att komma tillbaks med svansen mellan benen efter att ha misslyckats i NHL. En Färjestads-specialitet. Runken var väl den förste som har följts av många fler.
Du menar AIK?Han avslutade ju i Solna…
Nej, isf hade jag skrivit det. Börje avslutade i Solna ajk.Du menar AIK?
Hmmmmm....Nej, isf hade jag skrivit det. Börje avslutade i Solna ajk.
Buuuu!!Precis. AIK:s märke ser ut såhär:
Visa bilaga 809436