[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Djurgården är i en rejäl formsvacka. FBK förlorade åtminstone mot ett tänkbart finallag, en mikroskopisk/mini-tröst.
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
3 av 3 önskeresultat gick in ikväll!
plus bonus med HååVee vinst. (y)
Dina voodoo krafter i full effekt, man får väl säga grattis (eller inte). Det vore bra om du åtminstone låter bli FBK, tänk inte på dem överhuvudtaget. 🥲
1766261383629.webp
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Risk att det snart är läge att döpa om tråden till "[OT] Fjollpuck..."?

 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Fast nu petade de ju in en puck. Och det är nästan halva matchen kvar. Har julmaten kanske sjunkit undan redan nu?
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Måste vara skämmigt att komma tillbaks med svansen mellan benen efter att ha misslyckats i NHL. En Färjestads-specialitet. Runken var väl den förste som har följts av många fler.
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Måste vara skämmigt att komma tillbaks med svansen mellan benen efter att ha misslyckats i NHL. En Färjestads-specialitet. Runken var väl den förste som har följts av många fler.
Så sant. De riktigt stora och lyckade befläckar sig inte med att avsluta sina karriärer i SHL. 😉
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Han avslutade ju i Solna…
De riktigt stora kommer efter +10 år framgångsrik NHL-karriär hem och avslutar i klubben i deras hjärtan som gjorde dem stora.
Färjestadarna däremot misslyckas ju och kommer hem med svansen mellan benen efter max ett år…
 
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Måste vara skämmigt att komma tillbaks med svansen mellan benen efter att ha misslyckats i NHL. En Färjestads-specialitet. Runken var väl den förste som har följts av många fler.

vet inte om man bör uttala sig när man har 12 gammla NHL spelare i truppen och fortfarande ligger sist i tabellen.
 
Tillbaka
Topp