Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det finns två färger! En creme och en brun.Ser konstigt ut. Gör conti ens tanwall gp5000 nu längre? Dom har väl bara brun och svart däcksida?
Var har du köpt det?
Man köper ju tan wall för utseendet, det är hela poängen. Fyller noll funktion annars.Jag hittar på nätet flera bilder av samma modell med lite ojämn gräns av svarta delen, dock inte så ojämn som din. Det kommer inte att ger några problem med funktionen.
Man kan inte ens lita på Made in Germany längre alltså?Hur fan kunde det där exemplaret gå igenom kvalitetkontrollen? Reklamera.
Kvalitetskontroll finns inte längre utan har numera ersatts av egenkontroll. Billigare så.Hur fan kunde det där exemplaret gå igenom kvalitetkontrollen? Reklamera.
Vet stt det fanns en cremefärgsd specialutgåvanför 5-6år sen, men trodde dom slutat med den.Det finns två färger! En creme och en brun.
Jag skulle reklamera det där däcket!
Trot inte bikester säljer kopior. Hade du köpt dom på Amazon kanske.Köpt dom på bikester. Är tanwall TWI som står på däcket ?
Se ovan.Vet stt det fanns en cremefärgsd specialutgåvanför 5-6år sen, men trodde dom slutat med den.
Vet stt det fanns en cremefärgsd specialutgåvanför 5-6år sen, men trodde dom slutat med den.
Jag brukar vara noga med att se till att använda gula eller röda ventilhattar helst olika fram och bakFör övrigt, härligt med ventilhatt.
Vill du riktigt reta får du skapa en ventilhatt med blinkande lampa!Jag brukar vara noga med att se till att använda gula eller röda ventilhattar helst olika fram och bak
Alltid får det ngn att reagera......![]()
Sådana finns redanVill du riktigt reta får du skapa en ventilhatt med blinkande lampa!
Tror jag länkade liknande på Biltema i den tråden!Sådana finns redan
![]()
Det blir lite för utstuderat provocerande även för mig
Men de kan kanske vara ngt för @miyatafarfar som komplement till ekerreflexerna?
Svart/Gula ventilhattar är ju snyggast!Jag brukar vara noga med att se till att använda gula eller röda ventilhattar helst olika fram och bak
Alltid får det ngn att reagera......![]()