Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmm men på ramen sitter står det 10,0 men visst det kan man ju sätta dit själv...
Frågan är om man vågar köpa..
Får nog förhöra säljaren lite extra ska iallafall åka och kolla på den.arkivet säger finns inte
Bike tech library - Trek Bikes (SE)
www.trekbikes.com
Okey jo en 8år gammal kina kopia vill man ju inte ha för dom pengar..Nu jag tittar mer noggrann på baksvingen ser jag att den inte stämmer överens med en Slash 9.7 från 2018. Då säger jag kinakopia.
Det som jag funderar över vad är det för framgaffel då det sitter skydd över gaffelbenen.
själv gissar jag på någon modell av suntour och det baserar jag på dom justeringar som sitter på gaffeln uppe.
Det som jag ser om man förstorar bilden det är att gaffelbenen är silver/grå färgade och det har suntóur haft på sina gafflarNoterade också justeringen men funderade inte mycket på det. Jag känner inte igen den som RockShox.
leta vidare.Gahh blir galen är ingen expert på cyklar och är till grabben vad är eran magkänsla spring å köp eller leta vidare?
Finns ingen slash 9.9 2018Tog och fick kontakt med byggaren.
Han svar:
Det är en 9.9 slash som är byggd från ramkit, omlackad efter en kolfiber lagning.
Såg det så förmodligen är den något nyare...Finns ingen slash 9.9 2018
Då får man ta och skriva ut det och inte hitta på en annan modellbeteckning.Tog och fick kontakt med byggaren.
Han svar:
Det är en 9.9 slash som är byggd från ramkit, omlackad efter en kolfiber lagning.
Tog och fick kontakt med byggaren.
Han svar:
Okey kan du förklara detta för någon som inte begriper något om vad du skriverRs har väl patent på sag gradients på stanchions.
Jag tycker att det inte är en Trek. Om man tittar på kedjestagen på vänstersidan går bromsslangen in i ett små hål. Riktiga Slash har en baksving i alu med en stor utformning där.