Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har ett gäng strumpor av denna sort men några börjar bli utslitna så jag tänkte jag skulle fylla på lagret lite. XXL verkar dock inte ha dessa strumpor längre och jag lyckas inte hitta dem någon annanstans (bortsett från ngn e-bay/tradera annons).Har ett gäng av XXL:s http://www.xxl.se/klader/tillbehor/...ive-warm-crew-terry-ullsock/p/1092801_1_style
Mycket nöjd med dessa som vardags-strumpor.
10 kr/par strumpor hittar du väl inte längre till salu, men det säljes gott om merino- och ullstrumpor online. De flesta består av blandning syntet/ull, och de är bra. Med Endura, Gripgrab, Shimano (sic!) hade jag positiv upplevelse.Har ett gäng strumpor av denna sort men några börjar bli utslitna så jag tänkte jag skulle fylla på lagret lite. XXL verkar dock inte ha dessa strumpor längre och jag lyckas inte hitta dem någon annanstans (bortsett från ngn e-bay/tradera annons).
Någon som vet om de fortfarande säljs någonstans eller om det finns likartade, d.v.s. hyggligt slitstarka yllestrumpor med syntetinslag som inte kostar skjortan?
Ett åtta år nyare tips om yllestrumpor kom @NickPick med härNågon som vet om de fortfarande säljs någonstans eller om det finns likartade, d.v.s. hyggligt slitstarka yllestrumpor med syntetinslag som inte kostar skjortan?
Nej, det är klart att jag inte förväntar mig strumpor för 10 kr/par. Skrivningen om att de inte skulle "kosta skjortan" var för att jag i detta fall inte var intresserad av "lyxstrumpor".10 kr/par strumpor hittar du väl inte längre till salu, men det säljes gott om merino- och ullstrumpor online. De flesta består av blandning syntet/ull, och de är bra. Med Endura, Gripgrab, Shimano (sic!) hade jag positiv upplevelse.
Gissar att man får värdera mosters tid rätt lågt, alternativt ha en racerstickande moster för att den kalkylen ska gå ihop.Smartwool nämns i tråden här, och jag gillar dem. Segers ullblandningar är också bra. ...Annars får ni väl be moster ta fram stickorna.
Samma här. Men de tycker vi ska kolla efter 2:a maj...Har ett gäng strumpor av denna sort men några börjar bli utslitna så jag tänkte jag skulle fylla på lagret lite. XXL verkar dock inte ha dessa strumpor längre och jag lyckas inte hitta dem någon annanstans (bortsett från ngn e-bay/tradera annons).
Någon som vet om de fortfarande säljs någonstans eller om det finns likartade, d.v.s. hyggligt slitstarka yllestrumpor med syntetinslag som inte kostar skjortan?
Dessa har jag också. Funkar kalas!Ett åtta år nyare tips om yllestrumpor kom @NickPick med här
https://happyride.se/forum/threads/...r-av-hog-kvalitet.3692428/page-2#post-4246373
Även jag köpte sådana då, men de var dels onödigt varma och även såpass trånga i skaften att jag sedan skaffade lösresårstrumpor från
De här ser ju liknande ut och säljs till bra pris. Köpte två par idag, sköna men kan så klart inte uttala mig om funktion eller kvalitet.Har ett gäng strumpor av denna sort men några börjar bli utslitna så jag tänkte jag skulle fylla på lagret lite. XXL verkar dock inte ha dessa strumpor längre och jag lyckas inte hitta dem någon annanstans (bortsett från ngn e-bay/tradera annons).