Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äh vadå, gnagare hånar man ju oavsett om de förlorar eller ej. Bara att vara gnagare är ju sjukt pinsamt!Jag tror nog att man är rätt nervösa i Solna efter DIF:s monsterkross. Vore ju hemskt pinsamt att förlora derbyt för första gången på många år. Många gnagare som inte kommer vilja gå till jobbet på måndag och utstå hånfullheter i så fall!
För en gångs skull känner man sig som vinnare.Äh vadå, gnagare hånar man ju oavsett om de förlorar eller ej. Bara att vara gnagare är ju sjukt pinsamt!
hmmmm, jag vet nått som är mer pinsamt...Äh vadå, gnagare hånar man ju oavsett om de förlorar eller ej. Bara att vara gnagare är ju sjukt pinsamt!
Ett sista testSåg Gnagets senaste, GANSKA fjolligt!
Wtf, trasig länk![]()
Inte så mkt att se, va nån internmatch hos aikHmmm, lite fjolligt att inte ens lyckas länka till det man tycker är fjolligt?![]()
![]()
Kanske inte "AIK" ?Inte så mkt att se, va nån internmatch hos aik
Typiskt folk i Uppsala....Skönt att se mogenheten hos Upsala.
Fast lite fjolliga är de.Visa bilaga 828969
De är ju en skam för sporten.Typiskt folk i Uppsala....
Aldrig kan de sköta sig snyggt som i Solna.
Finns det nån här som brukar skriva i sportrådarna som bor i Uppsala?De är ju en skam för sporten.
Nu säger snubben att det här bara var "en interngrej i familjen".Skönt att se mogenheten hos Upsala.
Fast lite fjolliga är de.Visa bilaga 828969
Håller med! Gillar inte Basket...Fjollboll är ingen sport! F.ö. är herrn i fråga stockholmare, om jag läste rätt.
Jag kan upplysa om att t.o.m. min döda blomfluga är medveten om detta. Den dog p.g.a. leda över att se ditt tjat om detta.Håller med! Gillar inte Basket...
Men Basket är ju bra fjolligt... eller?Jag kan upplysa om att t.o.m. min döda blomfluga är medveten om detta. Den dog p.g.a. leda över att se ditt tjat om detta.![]()
Fortsätter du kanske du fäller inte bara blomflugor utan happyiter. Vill du verkligen ha en happyits liv på ditt samvete?Men Basket är ju bra fjolligt... eller?
Det får man nog ta i en tråd som heter fjollboll?Fortsätter du kanske du fäller inte bara blomflugor utan happyiter. Vill du verkligen ha en happyits liv på ditt samvete?
Hur mycket du än vill så har du fel, fel fel.Fjollboll är ingen sport! F.ö. är herrn i fråga stockholmare, om jag läste rätt.
Fjolla spelar fjollboll!Det får man nog ta i en tråd som heter fjollboll?![]()
Nä, de spelar Basket...Fjolla spelar fjollboll!
Om du inte kallar det där fjolligt behöver du nog kolla att du inte missförstått ordet.Nä, de spelar Basket...
Söder om Arlanda = stockholmare, skåning, whatever..
Dvs 99,8% av jordens befolkning?Söder om Arlanda = stockholmare, skåning, whatever..
Rom = Stockholm södra?Söder om Arlanda = stockholmare, skåning, whatever..
Jag fattar ingenting,Rom = Stockholm södra?