Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll!
Vittsjö var inget bra, de vann ju!Bra Malmö, bra Vittsjö. Heja, heja!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vittsjö var inget bra, de vann ju!Bra Malmö, bra Vittsjö. Heja, heja!
Hi hi, finns det ens 11 tjejer som bor i VittsjöVittsjö var inget bra, de vann ju!
Tydligen....Hi hi, finns det ens 11 tjejer som bor i Vittsjö![]()
![]()
NEJ! Inte Djurgårnsvinst!Otroligt kul att Mjällby vände och vann! Kan detta vara vändningen för Sirius segertåg mot guldet? Nu har de 1p på de två senaste matcherna.
Om bara Djurgården vinner i morgon så är helgen fullbordad!![]()
Vilken underbar syn detta måste ha varit!Tidigare i veckan råkade jag ut för nåt fruktansvärt på väg till jobbet. Kom och gick helt fredligt längs Torshamnsgatan i Kista en tidig morgon när det dyker upp en buss, svart, med DanC:s hemska avatar på, och nån text ”Allmänna…”.
Höll på att kräkas, hämtade mig inte på hela dagen. Så vidrigt![]()
Den gick på diesel dessutom, j-a klimatförnekare den vidriga klubben ärVilken underbar syn detta måste ha varit!![]()
Du skulle haft med några Molotovcoctails!Tidigare i veckan råkade jag ut för nåt fruktansvärt på väg till jobbet. Kom och gick helt fredligt längs Torshamnsgatan i Kista en tidig morgon när det dyker upp en buss, svart, med DanC:s hemska avatar på, och nån text ”Allmänna…”.
Höll på att kräkas, hämtade mig inte på hela dagen. Så vidrigt![]()
TristAIK fick stryk idag. trist...![]()
Japp, den borde AIK ha vunnit.