Näthat!

Koltrasten

Aktiv medlem
Näthat!
Tycker att vi här på "Happy", hitintills varit förskonade ifrån fenomenet "Näthat". Visst har vi här på forumet, gnabbats om än det ena och än det andra. Men enligt min uppfattning får vi ibland tåla "Käftsmällar" om vi utdelar dylika själva! Tycker personligen att detta är sunt. Visst har vi vissa element på "Happy", som ständigt kommenterar med: "Ha, Ha..."
Men detta är som myggplågan bara att vifta bort!
Men nu har jag fått mejl, som korrelerar till klimatfrågan här i forumet. Dessa kan möjligen komma ifrån "Köp&Sälj", där jag lämnat ut min adress. Tycker bara det är så lågt att inte kunna stå för sina åsikter, utan gömma sig bakom fega alias!!!

Näthat!
Japp det är som fejjan , fegisar bakom skärmarna men i verkliga livet är de int så tuffa .

Någon "juvel" la ut en video (på en lastbilsgrupp på fb) jag gjorde på ett arbetsfordon för å visa de gamla skadorna & att jag int köra på nå . Nu någon dag senare så inser jag att det var "chefen" för åkerier som blev helt cp .
Förövrigt så får jag iof tag i facket å polisen imorrn å sätter dit den lille skiten för arbetslivs kriminalitet , de var upptagna idag på facket men Arbetsförmedlingen svarade iaf .

En ska hållas Skyldig för all sin Aktivitet i Livet å he ska int kunna finnas en möjlighet att "gömma" sig . Jag vill ha BankID inlogg på happyride å ja på allting faktiskt just för att Radera övriga kriminella & bedragare ur livet .

Paul-Roger Nilsson

Näthat!
Näthatt

1787033282014.webp

Näthat!
Klistra in dom i tråden, så att alla kan skratta åt larvet.
Visst, men problemet är väl att det nog inte upplevs som "larv" när man blir utsatt för sådant. Troligen var det inte heller alls avsett som larv av avsändaren, utan något värre.

Någon "juvel" la ut en video (på en lastbilsgrupp på fb) jag gjorde på ett arbetsfordon
Sicket as du verkar ha råkat ut för. Hoppas det löser sig på ett bra sätt för din del.

Tillbaka
Topp