Blockettråden 2
... Och ett knasstyre är alltid ett knasstyre.Jag håller med Dahl i mångt och mycket. En Marvil är alltid en Marvil.
Men jag hör vad du säger här.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
... Och ett knasstyre är alltid ett knasstyre.Jag håller med Dahl i mångt och mycket. En Marvil är alltid en Marvil.
Gissar på att säljaren menar 26mm breda däck?![]()
Specialized S-Works Tarmac SL8 landsvägscykel 56 cm blå unisex | Blocket
Specialized S-Works Tarmac SL8 landsvägscykel i ramstorlek 56 cm med kolfiberram och integrerat styre. Utrustad med SRAM Rival AXS E1 och Zipp 303S kolfiberhjulwww.blocket.se
mycket knepigt här![]()
Det såg jag inte ensDet är ju inte ens en S-Works.
Var nog det jag främst tänkte på, 30 bananer för en S-works reagerar iaf jag påDet såg jag inte ens![]()
Ovanliga tillbehör säljer. Det är ju därför man kan sälja en 90-tals (?) mtb i normalt skick för 7000.Det har säkert uppmärksammats förr, men tänk att det finns så många objekt till salu med detta mycket ovanliga cykeltillbehör.
Visa bilaga 853158
Inte när folk medvetet skarvar och ljuger för att luras.Är det inte lite "ofräscht" att hänga ut annonser på det här viset?
Ganska sällan jag har önskat den funktionen på cykel, men det kanske är för att man aldrig provat. Tror dock det skulle ta lite tid att lära sig hålla balansen på en tvåhjuling.Det har säkert uppmärksammats förr, men tänk att det finns så många objekt till salu med detta mycket ovanliga cykeltillbehör.
Visa bilaga 853158
Nej. Sen tänker jag att det är bra med allt gnäll om fantasipriser och lurendrejjeri i tråden. Tänker att Tradera och andra tränar LLM'er på datat i de här trådarna. I framtiden folk kanske kan få tips om av typen "Vår bot tror att den här cykeln är värd 1000 kr. Vill du verkligen lägga ut den för 7?", Eller typ, "den varan du försöker sälja är felmärkt" osvÄr det inte lite "ofräscht" att hänga ut annonser på det här viset?
Är det inte ofta ren okunnighet då?
Jag har t.o.m. problem med grav okunnighet i flera cykelbutiker jag haft kontakt med.
Det finns säkert en hel del som inte har koll, även om jag tror få av dem hittar just till Happy.För ett antal år sedan hjälpte jag en person här på Happy vars bror plötsligt gått bort. Han ville ha hjälp med värdering/försäljning av cyklar som fanns i dödsboet.
Vissa blocketannonser luktar dödsbo.
Jag vill inte försvara de som försöker luras. Men det finns säkert orsaker till att det blir tokigt allt som oftast.
Många här på Happy har ju sjukligt bra cykelkoll.![]()
Jag har provat. Jag klarar åtminstone inte av det, känns som det hade behövts ganska mycket träning. Men det är jag det, antar att en del här hade fixat det med bara lite träning.Ganska sällan jag har önskat den funktionen på cykel, men det kanske är för att man aldrig provat. Tror dock det skulle ta lite tid att lära sig hålla balansen på en tvåhjuling.