Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja. Jag har cyklat på många buckliga ramar, men hade inte cyklat en meter på den där.
Du kan göra ett experiment genom att ta en tom hushållsrulle. Så länge den är hel och rund är den ganska svår att böja med händerna. Men om du bucklar till den mot en bordskant liknande skadorna på din ram...
En cykelkompis svetsade igen hålet. Har uppgraderat med HY/RD bromsok bak (gillar). Hade bråttom och drog på de lindor jag hade hemma. De missmatchar (gillar inte). I övrigt förväntat bruksskick efter 9 saltvintrar och 40-50 tusen kilometer. Dvs en ratbike. Ska få låna en blästerbox och en...
Det är för oss som kroknar. När det är för stökigt att ha sadeln i högsta läget, men man är för trött för att stå kan det vara skönt att köra sadeln i ett mellanmjölksläge några centimeter under max.
Norska campingar har många fler stugor än Svenska. Standarden varierar såklart men det är helt klart ett prisvärt alternativ för den som inte vill tälta.
Eftersom jag inbillar mig att världens samlade drremmelexpertis finns här har jag en fråga till er. Var hittar jag nya kol till min classeklondremmel? Jag vill ju också slipa kassetter!
Bilder på de utslitna kolen nedan.
Bilder har mailats till Fairlight. Får se vad de säger.
Jag har tidigare noterat att det fanns några rostfläckar här och där. Men att det var så mycket syntes först när jag skrapade bort lacken. Det var väl dolt därunder.
Som en parantes så finns det två slags cykelägare. De som finner lycka i...
Om det finns något lämpligt ställe att gömma skarvarna så går det utmärkt att sy ihop lindor till längre stycken. Jag syr ihop mina för att få olika färg över och under reglagen.
Lacken har tyvärr släppt på rätt många ställen. Jag kommer inte att cykla en vinter till utan att åtgärda lacken. Ska skicka lite bilder till Fairlight och se vad de säger om det hela.
Det ser rakt ut, och jag hoppar inte många stockar med denna cykel, så tror inte att jag någonsin slagit i något.