Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tar ett tag att testa alla möjliga set-ups ändå 🤣…i övrigt borde väl säljaren ha kudos för ovanligt sansad prissättning av flera extremt fina/dyra cyklar, j f r med vad som ofta är fallet med de som hamnar i den här tråden!
Intressant, vacker natur längs Östgötaleden norrut från Malexander. Haken var att turen startades omedelbart efter det ”gulvarnade” åskovädret, vilket gjorde allt galet fuktigt och förvandlade alla stenar, hällar, rötter och spänger till slemmiga dödsfällor (några spänger utan nät gick inte ens...
Det utlovades eländigt väder för cykling, så fick ta tag i det ljudliga knakandet i stigcykeln i stället. Visade sig att lagren till kedjestagen var helt ihoprostade och inte rörde sig överhuvudtaget 🙈
Håller tummarna att axlar och lagersäten klarat sig…känns OK första korta provcyklingen i a f 🤞
Ursäkta, det var ett generellt gillande; tycker att X-King fixar det mesta så länge det är varianten i ”Black-chili” både bra rull och riktigt hyfsat när det är blött/lerigt. :-)
Tycker det är ett generellt kaos vad gäller godslogistik. Vi märker det även på jobbet. När något systerföretag skickat oss paket med DHL kommer det ofta inte längre direkt till oss, utan hanteras av PostNord via (ibland olämpligt nog i annan stad…) utlämningsställe…Om avsändaren angett korrekt...
Kolmårdsstigarna visade sig från sin absolut bästa sida; torrfrasiga barrstigar och hällar med rull och grepp som bara den och vackert mest hela tiden! ☀️