Senaste innehållet av Hasse#7

  1. H

    Största låren i RAAM någonsin?

    500 mil i 40 blås. Ujujuj!
  2. H

    [Artikel] Bilderna från Siljan runt 2026

    Det han menar är förmodligen att om man skjuter 6 bilder i rad på samma cyklister, så kommer innehållet av totalt 6000 bilder visa ungefär 1000 olika motiv. Nu finns det ju många individuella bilder också i samlingen. Jag har inga negativa synpunkter på detta svåra jobb med massor av rörliga...
  3. H

    [Artikel] Siljan Runt x Happyride

    Jag upplever Siljan Runt som ett föreningsevent. Mitt minne av en avlägsen Vätternrunda är att det var ett företagsevent. Som person, om jag ska cykla lite längre, föredrar jag MR i randostil före VR alla dagar i veckan. Som tur är, är vi alla olika, annars hade det blivit svårt att få plats.
  4. H

    [Artikel] Siljan Runt x Happyride

    Vilken udda, och fin. Jag hittade bara blå och orange. Har begynnande knäartros, har inte kunnat träna. Cyklar man långsamt får man ta det som blir kvar.
  5. H

    [Artikel] Bilderna från Siljan runt 2026

    Ett litet förslag. Om man vet var fotografen var vid olika tidpunkter är det lättare att leta cyklister.
  6. H

    Cykla Gran Canaria (Kanarieöarna) :)

    Calima är bökigt om man har kort med dagar i resan. En vecka inklusive Calima är inte så kul.
  7. H

    Stora Bromptontråden

    Jag har haft skitont i högerknät på nätterna varje natt sen januari. Röntgen visar medelsvår artros men inte ben mot ben ännu. Igår kostade jag på mig en Artrosamidbehandling. I natt hade jag inte ont i knäleden men fortfarande i muskulaturen över och under knät. Idag firade jag med att cykla...
  8. H

    [OT] kajaktråden, motionspaddlare

    Jag har ett operationssår på ena benet och ett artrosknä på andra. Förutom det kaos på jobbet. Får jag ordning på tillvaron vore det kul att paddla med er framåt sommaren. Känns inte helt sannolikt, men kanske. Antingen är paddla perfekt för knät, eller så går det inte. Skulle förmodligen utgå...
  9. H

    [Kalender] Södertälje 200 Södertorns Pärla

    Ja, hoppas ni får det fantastiskt idag. 👍
  10. H

    [Kalender] Södertälje 200 Södertorns Pärla

    Om jag hade varit en bil, hade ägaren tagit mig till ARN. Troligen skadestånd följt av skrotning. Måndagsexemplar med många fel. Ingen cykling på ett tag. 🥲
  11. H

    Väldigt breda fötter

    Jag är också nästan 100% bara barfotaskobärare. Köpte två par Vivobarefoot. Ena paret passade mig utmärkt, jag har ganska rejält breda fötter jag också, men även långa. De som var till sonen funkade inte, och fick skickas tillbaka.
  12. H

    Väldigt breda fötter

    Tack till dig också gandhi.
  13. H

    Väldigt breda fötter

    Jag tackar! Sonen hälsar och tackar för svaren, han hänger inte här.
  14. H

    Väldigt breda fötter

    Jag har en OT-fråga på ämnet. Vad använder du för märke och modell på andra skor? Min son har nära identiska mått som du och hittar sällan något som sitter bra. Tack på förhand för alla/något tips.
Tillbaka
Topp