Ang servicebarheten, bytte styrkabel på vår förrförra båt en gång. Den var helt uppenbart ditmonterad innan de sammanfogade skrovhalvorna, en hel del svordomar och blodiga knogar krävdes för att få till det. Mastern är i alla fall inte lika trång, klart enklare konstruktion!
En sak jag tänkte...