Nej, det är en liten kabel som kommer in i från navet och går ut till en av polerna på den där lilla kontakten du ser på bilden, eller polerna innanför rättare sagt.
Jag såg ej att detta var en tråd för elcyklar, jag byter forum. Jag cyklar på riktigt. :)