Senaste innehållet av Polarbear

  1. Polarbear

    [Kalender] SSSM - Single Speed MTB

    Folk har vunnit SSSM på fatbike flera gånger. Kommer att gå utmärkt.
  2. Polarbear

    Bikepacking

    Herrejebus, 23 sidor med symaskinssnack på Happy. Aja, du svarade ju väldigt koncist och bra. OM det blir att jag lånar symaskin mm och tar mig an det här så lovar jag bild. Har redan lagt timmar på att sprätta upp gamla väskor och jackor till material så varför sluta nu?💩
  3. Polarbear

    Bikepacking

    Ok, en fråga till från mig idag. Är det värt att sy sina egna väskor till cykeln? Tex. som det här exemplet: https://bikepacking.com/gear/how-to-make-a-bikepacking-framebag-krampus/
  4. Polarbear

    Bikepacking

    Jag är en solskenscyklist så för mig låter det som ett perfekt alternativ!
  5. Polarbear

    Bikepacking

    Intressant! Får man fråga vilken modell det var som var så bra att den får företräde framför bra tält?
  6. Polarbear

    Vad händer på Cykelkraft?

    Hoppas bara det inte dyker upp krav på bojkott av Happy🙃
  7. Polarbear

    Vad händer på Cykelkraft?

    Jag ser Happy i listan🤔
  8. Polarbear

    Fixie-ram med clearence

    https://happyride.se/forum/threads/visa-din-surly.1492403/post-4749524 Här är allt jag lyckats hitta om 2026 års Steamroller. För egen del har jag gett upp nu.
  9. Polarbear

    [Kalender] Mors afton gravel Jädraås

    Det här blev ju trevligt! Det är som vanligt att de bästa grejerna inte blir förevigade iom att man är upptagen med att ha kul. Stannade och grillade vid lisstansen gjorde vi iaf.
  10. Polarbear

    Visa din Kona Unit X

    Låter grymt, hoppas du hittar bra utrustning!
  11. Polarbear

    [Kalender] Mors afton gravel Jädraås

    Det är start 11:00 så om du hoppar grill mm. så borde det väl gå? Jag kommer iaf att var rätt mör efter om vi håller på mer än så. Till Apjon dårå..
  12. Polarbear

    [Kalender] SSSM - Single Speed MTB

    Man var tvungen att vara där..men det var hysteriskt roligt den kvällen. En av många efter-SSSM-fester man sent ska glömma. Också att jag på nummerlappsutdelningen spelade Viagra Boys första singel som var het då när mr Dj vände ryggen till sin Spotify. Först när jag hade köat Metallica blev han...
  13. Polarbear

    Vad är Cykeln värd??

    Kanske att hjulen kan vara bra till någon som vill hålla liv i en äldre 27,5-hoj? Kanske att ram och gaffel blir ett kul projekt för någon? Vi får se hur det blir men jag uppskattar din feedback.
  14. Polarbear

    Vad är Cykeln värd??

    Tyvärr sant att den blev daterad fort. Men tänk på att jag spenderat 10 år på single speed ht, 10 växlar var hur mycket som helst :) Vet ej vad hjulen väger men de här är det: https://www.mavic.com/en-int/p/crossmax-275-rv1348?variant=457 25 mm innerbred tror jag🤔 Du gör nog en rimlig bedömning...
  15. Polarbear

    [Kalender] Lida Loop - Långloppscupen MTB

    Sant. Mitt bästa resultat var dock det året som jag åkte ut med mössa på på tåget.
Tillbaka
Topp