Löjeväckande nörderi

Strmbrg

Medlem
Löjeväckande nörderi
Nu har jag ägnat sammanlagt kanske en timme åt att medelst avbitartång knipsa bort alla gjutnoppor på framdäcket på min Pilen GTV.
Bakdäcket får vara, eftersom jag inte ser det. Vad andra ser bryr jag mig föga om. 😄 Sannolikt de också… 🤣
Jag inser att det kan framstå som något som endast en person med ohemult mycket fri tid och galen nördighet kan ägna sig åt. Men det blev hursomhelst snyggare.

Löjeväckande nörderi
Nu har jag ägnat sammanlagt kanske en timme åt att medelst avbitartång knipsa bort alla gjutnoppor på framdäcket på min Pilen GTV.
Bakdäcket får vara, eftersom jag inte ser det. Vad andra ser bryr jag mig föga om. 😄 Sannolikt de också… 🤣
Jag inser att det kan framstå som något som endast en person med ohemult mycket fri tid och galen nördighet kan ägna sig åt. Men det blev hursomhelst snyggare.
Ja det låter oerhört löjeväckande! Men bra jobbat iallafall. 🙃

Löjeväckande nörderi
Där har man sin mekaniker för (hade ett vagt minne att bilden från Pinkbike var från La Thuile och hittade den direkt):

p5pb29946965.webp

Löjeväckande nörderi
Avbitare? Hade det inte funkat med skäggtrimmer?

Löjeväckande nörderi
Nördighet hade varit att sitta och finjustera däckmönstret med nagelfil för att optimera rullmotståndet. Att klippa bort saker för att man stör sig på att det ser fult ut när man cyklar pekar väl snarare på någon slags besatthet, men nördigt är det knappast.

Löjeväckande nörderi
Haha jag gjorde lika dant fast jag tog ett rakblad å drog ut gummi stropparna gick ruskigt fort , även om jag lät de på sidorna sitta :0)

Trodde der skulle handla om data nördande. Kollade på nytt grafikkort å ramminnen till den fleråriga stationära pc:n idag .

Tillbaka
Topp