Senaste innehållet av Rove-Man

  1. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    MEN NOG OM DET! Tillbaka till ämnet, ge förslag på något att skruva dit.
  2. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vad som dock är lite sjukt är kombinationen av mitt lite skämtsamma ”stoppa sak i hål” titel tillsammans med mitt användarnamn. Det är nästan för bra för att vara sant
  3. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Okej, ja det var en tokig bild, hehe. Hoppas verkligen inte folk tror att jag har kopplingar till denna man. Det är inte jag.
  4. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vidareutveckla, jag fattar inte
  5. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Tack, ska överväga. Frågan är om den i praktiken sitter bra där fram med en skruv dessutom
  6. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Njaaa, har redan ringklocka på styret
  7. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Länk or it does not exist. Du leder än så länge. (Ja, förmodligen kan man bara borra hål i en vanlig kapsylöppnare)
  8. Rove-Man

    Vad ska jag ha i det här hålet?

    Vad tycker ni jag ska använda detta hål till om jag inte vill montera en lampa där? Ge mig era bästa tips och idéer på: redskap/accessoarer/verktyg/tillbehör som jag kan fästa här med en skruv. (Obs endast ett hål på vänstersidan) Cykeln används till: strög/motionscykling/bikepacking
  9. Rove-Man

    Gravel med comfort/cruiser-styre?

    Någon som kör sin gravel med någon typ av comfort/cruiser styre istället för bockstyre? Vad har ni för upplevelser kring det? Typ likt denna bild:
  10. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Jag tror det på allvar och hör sen!
  11. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Jag är mer anpassningsbar i sittställning än jag är i kräsenhet till att det ska se rätt ut
  12. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Helt perfekt så att det ser helt rätt ut när jag sitter på den. ”Glida runt på stan perfekt” och ”20km perfekt” kan vara olika men också samma. Det jag främst är orolig över är att det ser ut som jag cyklar runt på en för liten cykel.
  13. Rove-Man

    Är cykeln i rätt storlek för mig?!

    Hur bra ut ser det ut? Perfekt?
Tillbaka
Topp