Vad ska jag ha i det här hålet?

Rove-Man

Aktiv medlem
Vad ska jag ha i det här hålet?
Vad tycker ni jag ska använda detta hål till om jag inte vill montera en lampa där?

Ge mig era bästa tips och idéer på: redskap/accessoarer/verktyg/tillbehör som jag kan fästa här med en skruv.
(Obs endast ett hål på vänstersidan)

Cykeln används till: strög/motionscykling/bikepacking
 

Bilagor

  • IMG_8413.webp
    IMG_8413.webp
    572.2 KB · Besök: 41
Senast ändrad:
Vad ska jag ha i det här hålet?
Vad ska jag ha i det här hålet?
Försök inte, Rove-man. Alla har sett bilden. Skämt åsido är det en del av Happy-lore med en provokativt klädd man som gillar sin bil väldigt mycket. Jag tänker inte googla fram den.
Vad som dock är lite sjukt är kombinationen av mitt lite skämtsamma ”stoppa sak i hål” titel tillsammans med mitt användarnamn. Det är nästan för bra för att vara sant
 
Tillbaka
Topp