Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Rush skall vara bra, inte alls som äldre motion control. Jag köpte faktiskt en likadan så polaren rekommenderade den över Bomber Z2 (som är go-to-valet i samma prisklass). Blev dock inget bygge så den såldes vidare.
Klocksnack.se är klockornas motsvarighet till happyride.se
Köp & Sälj avdelningen där är omfattande och forumet modereras av ingen mindre än @yonsson
Annars finns Chrono24 som sagt, även tradera har mycket klockor men tveksamt skick och beskrivningar ibland.
Jag kan knappast vara ensam om att tycka att Grizl har väldigt tråkiga färger?
Fick mail om en ny Grizl men blev lika besviken på färgsättningen på nya modellerna som de gamla.
https://www.canyon.com/sv-se/gravelcyklar/adventure/grizl/?srule=sort_price_ascending&start=0&sz=12
Hoppas det löser sig för er nu när cykelsäsongen stundar. Har själv haft bra erfarenhet av XXL i Göteborgsområdet men inte i sådana här ärenden.
XXL i Malmö (nåt stort köpcenter) hjälpte farsan med reklamation/reparation på en gruscykel han köpte där. Det gick smidigt, han fick nog några...
Kan det påverka att kedjeskyddet monterats bak och fram på kedjan tro?
Jämför foto från tillverkaren länkad ovan av @jonte987 samt @sofiab bifogade foto.
Hoppas XXL löser det för er, segt när nya saker strular. Ännu värre när det drabbar ens barn.
Åsikter om full face hjälm för riktigt små cyklister? Grabben är stark som fan men det kanske ändå blir jobbigt med 400-500g hjälm?
Han är helt orädd på sin balanscykel, så till den grad att vi funderar på skydd och rejäl hjälm.
Har sett Abus Youdrop FF och TSG Seek Youth FR.
Några andra...
Tog mig 2 minuter att googla fram 3 butiker som säger sig ha den i lager. Gissar att du kontaktat dem redan?
https://www.velofactory.ch/Rondo-dropout-Ruut-ST-dropout-to-all-RUUT-ST-models...
Tack för svar. Har ingen tanke att hoppa över 20" men frågan är om man kan gå 14" till 20". Spontant kändes det hoppet väldigt stort vilket ni bekräftar.
Låter som en 16" behövs och 3500kr för en flång ny med bra specs och geo känns som en bra deal.