Slänger väl upp en bild på min SS hoj som precis blivit klar.
Nu kommer nog någon fråga sig varför jag har lagt ner pengar på så "gammal och kass" ram...
Ptjaa, varför inte, ramen är fri från sprickor, har haft den sen ny, minns hur jag sparade min månadspeng för att få råd med den, har för mig...