Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Körde Lida Loop i juni (första långloppet för mig) på strax över 4 timmar.
Nu är jag sugen på Finnmarksturen men är i sämre form, så jag undrar till er som kört både Lida Loop och ”nya” Finnmarksturen, hur är de jobbighetsmässigt om man jämför dem? Också intresserad av ev skillnader vad gäller...
Hej!
Jag ska köpa en ny MTB och har hamnat i att jag inte kan välja mellan Cube Ltd Pro:
http://www.cube.eu/hardtail/ltd-series/ltd-pro-black-anodized
eller Grand Canyon AL 6.0:
http://www.canyon.com/_se/mountainbikes/bike.html?b=2054
Jag har förälskat mig i Cubecyklarna (främst pga att alla...