[Artikel] Vinn cykelkläder från Craft. Vinnaren är korad!

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
craft.jpg

Tävlingen är avslutad. Rätt svar var: Etto.

Vinnare blev marc46. Grattis!

Ni som inte vann går dock inte lottlösa. Med koden RIDE10 får ni 10 % rabatt på Craftkampanjen hos Sportlala. Kampanjen gäller fram till söndag 21/5 kl 23.59.

Senast ändrad:
Hur är det meningen att man ska komma in på sportlala? Det kommer upp ett fönster som vill att man ska registrera sig och det finns inget sätt att stänga det. Jag kom runt det genom att klicka på medlemsvillkor och sedan gå via menyn men förstasidan är helt blockad av fönstret.

Nu är det tre dagar kvar hoppas jag vinner jag är så trött på alla kommentarer när jag cyklar naken ;)

aahlborg sa:
Hur är det meningen att man ska komma in på sportlala? Det kommer upp ett fönster som vill att man ska registrera sig och det finns inget sätt att stänga det. Jag kom runt det genom att klicka på medlemsvillkor och sedan gå via menyn men förstasidan är helt blockad av fönstret.

Samma för mig, såna där fultricks gör att jag i vilket fall aldrig kommer handla därifrån

jag sökte på sportlala/kampanj och kom förbi det där

Tävlingen är avslutad. Rätt svar var: Etto.

Vinnare blev marc46. Grattis

Ni som inte vann går dock inte lottlösa. Med koden RIDE10 får ni 10 % rabatt på Craftkampanjen hos Sportlala. Kampanjen gäller fram till söndag 21/5 kl 23.59.

Liten uppdatering ang. Sportlala

trots att jag inte registrerade mig på deras sida för att få se deras reklam så fick jag det här i min mejlkorg idag:

sportlala.PNG

Dom önskar mig välkommen som medlem med noll Lalacoins?
det enda jag kan tycka är att lösenordet borde varit SCAM...

Sorgligt att Happy samarbetar med blufföretag

Senast redigerad av en moderator:
Stewe sa:

trots att jag inte registrerade mig på deras sida för att få se deras reklam så fick jag det här i min mejlkorg idag:

Det där är ju olagligt.

Stewe sa:

Då var det på mobilen du gick till deras hemsida?

me.I.am sa:

Nej, stationär jobbdator, det enda jag kan tänka mig är att happy skickat över mejladresserna på dom som deltagit i tävlingen?

Senast redigerad av en moderator:
Stewe sa:
me.I.am sa:

Nej, stationär jobbdator, det enda jag kan tänka mig är att happy skickat över mejladresserna på dom som deltagit i tävlingen?

Har svårt att tänka mig det, skulle vara riktigt fult i så fall. Jag fick inget mail fast jag deltog. Skulle vara väldigt intressant att veta hur dom fick din mailadress.

Om du var med i tävlingen så har du antagligen också gett ditt medgivande till reklam. Lite så fungerar det väl i allmänhet på tävlingar på nätet. Säkerligen fanns det en liten ruta som du missade att klicka ur eller i, om du vill ha nyhetsbrev eller inte.

Stefan L sa:
Om du var med i tävlingen så har du antagligen också gett ditt medgivande till reklam. Lite så fungerar det väl i allmänhet på tävlingar på nätet. Säkerligen fanns det en liten ruta som du missade att klicka ur eller i, om du vill ha nyhetsbrev eller inte.

Jo men tävlingen var ju här på happy.
Det enda jag gjorde på deras sida var att surfa in för att kolla svaret på frågan.

Dessutom är det stor skillnad att råka missa att bocka ur "ja tack, jag vill ha nyhetsbrev" och att dom registrerar mig som medlem?

Jag fick också välkommen som medlem mail av dom idag! Kikade även jag bara in en snabbis för att kolla svaret på frågan! Dåligt!

Som sagt, jag gjorde inget på deras sida, ingen registrering, fyllde inte i nått.
Jag Googlade på Sportlala/kampanjer, scrollade ner på den sidan, konstaterade att det var Etto och lämnade sidan

Helt omöjligt att dom får tag på min mejladress utan hjälp av "nån annan"

det skulle vara intressant att höra vad Happy har att säga om detta, kanske dom har nån logisk förklaring

ni får gärna PM:a mig om ni vill

Stewe sa:
Som sagt, jag gjorde inget på deras sida, ingen registrering, fyllde inte i nått.
Jag Googlade på Sportlala/kampanjer, scrollade ner på den sidan, konstaterade att det var Etto och lämnade sidan

det skulle vara intressant att höra vad Happy har att säga om detta, kanske dom har nån logisk förklaring

Ställer mig i denna grupp av människor med. Gjorde precis som du och får nu helt plötsligt massa mail-erbjudanden från sportiala.

vinylknaster sa:
Stewe sa:

Ställer mig i denna grupp av människor med. Gjorde precis som du och får nu helt plötsligt massa mail-erbjudanden från sportiala.

+1

1 "välkomstbrev" samt 2 reklammail igår.

Stewe sa:
Stefan L sa:

Jo men tävlingen var ju här på happy.
Det enda jag gjorde på deras sida var att surfa in för att kolla svaret på frågan.

Dessutom är det stor skillnad att råka missa att bocka ur "ja tack, jag vill ha nyhetsbrev" och att dom registrerar mig som medlem?
Det är nog bara så att du inte klickade ur att du inte ville ha deras nyhetsbrev på vår tävlingssida. Vi har bara skickat vidare de mailadresser som ska ha nyhetsbrevet till Sportlala. Nu verkar det som sportlala kallar deras mottagare av deras nyhetsbrev för "medlemmar" men du kan när som helst avsluta nyhetsbrevet/medlemsskapet hos dem om du ångrat dig/av misstag får nyhetsbrevet (skulle det krångla på deras sida skicka gärna ett pm till mig).

Fick också tre mail igår, avregistrerade mig illa kvickt, ett mail hade varit ok.

JohanA sa:
Det är nog bara så att du inte klickade ur att du inte ville ha deras nyhetsbrev på vår tävlingssida. .

Förmodligen är det så, jag missade nog den rutan på eran tävlingssida
Jag har avbeställt fler nyhetsbrev så allt är lugnt här :-)

Tillbaka
Topp