[Artikel] Bilder från Cykelvasan 30, 45 och 90 km 2017

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
CV90.jpg

Happyride fotograferade Cykelvasan 90 km 2017 vid Tennäng, cirka fem kilometer efter depå Mångsbodarna. Två fotografer stod placerade med cirka 1 minuts mellanrum. När du hittat en bild på dig så leta ± 1 minut så hittar du fler.

Se bilderna i Bildgalleri Cykelvasan 90 km

Happyride fotograferade även Cykelvasan 30 och 45 km 2017. Fotografen var då placerad några hundra meter innan depån i Hökberg.

Bildgalleri Cykelvasan 30 km

Bildgalleri Cykelvasan 45 km

Senast ändrad:
Nu är samtliga bilder upplagda. Alla bör kunna hitta bilder av sig själv från två olika platser (ca 1 minuts mellanrum mellan fotoplatserna).

Namn/startnummersökningen är baserad på mellantider i depåer och därmed uppskattad och ungefärlig. Beroende på hastighet mellan depåerna kan ibland sökningen hamna utanför det föreslagna intervallet. Men det är bara att leta lite fram och tillbaka.

Eveningstar sa:
VIH sa:
holymaco sa:
Synd inte öppet spår 90 blir dokumenterade...

Håller med. Det var trots allt några tusen cyklister även där...
Tycker det är större skandal att Öppet spår inte får mat efter målgång. Är det mindre ansträngande att cykla 94 km på en fredag än på en lördag?

Någonting ska man väl få för de 460kr som skiljer startavgifterna. 3 skivor kassler, det var sååå värt! ;)

Som vanligt, hatten av för bra fotojobb i skogarna, ni är grymma! Jag passade på att tagga ett antal bilder med andra cyklister när jag ändå letade efter mina. Tack!

Tack så hemskt mycket. helt fantastiskt imponerande att någon lägger en hel dag på att sitta o fota oss dårar som bara cyklar förbi och sen lägga upp det här på happy och inte ta en krona för det. verkligen hatten av. Skulle finnas ett swisch nummer till de som gjort jobbet om man vill skänka en slant för besväret.

Tillbaka
Topp