[Kalender] Ötzi populaire - 100km södertörn
mkallstrom sa:lite trötta ben.
Bra! Jag försöker hänga på med Kleinen. Annars är det hemmaplan och jag hittar själv :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mkallstrom sa:lite trötta ben.
GoranS sa:God tur!
kitzblitz sa:Tack Bengt! Det var härligt ute och kul att få ihopp några mil :-)
staine sa:Bra kört. Såg ruggigt halt ut på sina ställen. Eller bara inbillning?
staine sa:Jag vurpade ju häromdagen (isskorpa) på en vanlig gata i Farsta. Mycket svårupptäckt. Hade iof inte dubbdäck men är man inte bangen så går det ju bättre :)
Bengt-re sa:Det gick bra. 4 startande. Enda missären för min del var en bakhjulspunka efter 85 km och lite sega ben såklart - de är inte vana vid att cykla så här många dagar i sträck.
mhenry sa:Bengt-re sa:Det gick bra. 4 startande. Enda missären för min del var en bakhjulspunka efter 85 km och lite sega ben såklart - de är inte vana vid att cykla så här många dagar i sträck.
Först mötte vi kitzblitz och sen såg vi dig stå och laga punka. Jag hälsade såklart. Humöret såg ut att vara på topp!
kitzblitz sa:Ja - kul att ses på vägarna helt randomly! Ni såg vassa ut som alltid.
Sorry Bengt - missade helt punkan. Vi två väntade in men när du inte kom trodde vi att du bestämde dig att ta det lugnare, så vi körde vidare.