[Artikel] Happyrides bilder på deltagare i Cykelvasan 90 km 2018

frankfurt

Moderator
4A9A2692-2000x1333.jpg

Happyride fotograferade Cykelvasan 90 km 2018 ganska direkt efter depå Mångsbodarna, cirka 25 kilometer in i loppet. Vann loppet gjorde Michael Olsson och Hildegunn Hovdenak.

Sök på den tid som du passerade Mångsbodarna och scrolla någon minut fra

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=32429

Det sista som görs är just tidsordningen. Hoppas att ni hittar er själva eller någon annan rolig.

Tack för fina bilder!
Ni har lyckats fånga både mig och mina fem utspridda teamkompisar.
Måste vara sjukt jobbigt att tajma tusentals cyklister så att de flesta fastnar på bild...

Tack för fina bilder! Fick mejl från Photomic idag, som också fotade på vasan, och efter att ha sett deras "fina" erbjudande kunde jag inte hålla mig från att rasa lite på deras FB-sida:

"Tack men nej tack. Varför ska jag betala 327 kronor för att få en digital bild mejlad till mig? Ni tar 278 kr plus 49 kronor i porto och expeditionsavgift. Porto, för ett mejl? Happyride var också på plats och fotade; jag laddade ner de tre bilder de tog på mig, helt gratis! En gissning från min sida är att ni skulle sälja betydligt fler bilder om ni hade en mer rimlig prissättning..."

ginnfilt sa:
Tack för fina bilder! Fick mejl från Photomic idag, som också fotade på vasan, och efter att ha sett deras "fina" erbjudande kunde jag inte hålla mig från att rasa lite på deras FB-sida:

"Tack men nej tack. Varför ska jag betala 327 kronor för att få en digital bild mejlad till mig? Ni tar 278 kr plus 49 kronor i porto och expeditionsavgift. Porto, för ett mejl? Happyride var också på plats och fotade; jag laddade ner de tre bilder de tog på mig, helt gratis! En gissning från min sida är att ni skulle sälja betydligt fler bilder om ni hade en mer rimlig prissättning..."

Håller med. Det roligastedom hade var väl en mugg med bilden på. Skulle vara både sjukt och sjukt kul :)

Härliga bilder! Bra kämpat alla som körde! Någon som vet om Happyride var ute och fotade på CV30?

//Andy

Tillbaka
Topp