Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jde19 sa:200:- kvar
Cyklist sa:Alltså, så otroligt. Fan lite rörd på riktigt och det brukar sitta långt inne...
Trodde ALDRIG insamlingen skulle dra in en så stor summa, så fint att se alla sluta upp så bra.
Tack Martin för sista knuffen!
Och tack till alla er happyiter som skänkt och delat insamlingen, som peppat och till Kalle Bern och Happyride som körde artikel och lät stickyn ligga kvar.
Fredagskänslan är på topp fast jag jobbar hela helgen! ???
ceel sa:Den som inte gillar palindrom får donera bort mitt. (50505) :)
Raggamuffin sa:ceel sa:Den som inte gillar palindrom får donera bort mitt. (50505) :)
Ja så kan vi inte ha det.
Cyklist sa:Helt galet! Tack!
Och ett extra litet bonus-tack till Bengt-Re (gissar jag) för att du styrde upp jämna siffror igen, alla kronor räknas men det var lite jobbigt för min inre perfektionist där ett tag. ?
Cyklist sa:Fick precis ett meddelande från syrran som löd ”Älskar Bengt, tredje gången han jämnar ut summan ?”
Och kunde inte sagt det bättre själv! Xyklisten här på forumet påtalade även igår att det var så skönt att se haha.
Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
thomalin sa:Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
+1!
Fast grabben blev dock lite besviken, han var ”helt säker” på att vinna... så nu åker man väl på att köpa en Scott åt honom.. nåja, värre saker har hänt ;)
Cyklist sa:Jensen: Tack för de orden, fint att höra!
thomalin: Tro mig, jag önskar verkligen att jag hade minst 50 special-Roxters att tävla ut, det var många fina kämpa-rop och historier man fick ta del av som jag verkligen ville belöna. För att inte tala om alla juniorer som hoppats såklart!
Hälsa grabben så mycket från mig och tacka för att ni var med, och om du vill så kan du dra iväg ett PM till mig med din adress så ska jag skicka en Scott-kepa till honom som ändå var lite för liten för min hårdrocks-kalufs.
Jensen sa:thomalin sa:Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
+1!
Fast grabben blev dock lite besviken, han var ”helt säker” på att vinna... så nu åker man väl på att köpa en Scott åt honom.. nåja, värre saker har hänt ;)
”Problemet” är att du lär behöva lacka den. Cyklist har satt ribban :-)
fhloston sa:Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
+1
Scott borde göra en "Stora dag Danger-edition" och skänka överskottet till Min stora dag. Då kan thomalin köpa en sån till grabben :-)
fhloston sa:Jensen sa:En sådan här dragning där man vill vinna men samtidigt inte blir besviken om man inte gör det då det viktiga var att bidra till att barn får lite glädje även när man är sjuk. Såååå bra grej och stort grattis till vinnaren och framför allt alla barn som får ta del av denna fantastiska insamling. All kredd till dig Gustav!!!
+1
Scott borde göra en "Stora dag Danger-edition" och skänka överskottet till Min stora dag. Då kan thomalin köpa en sån till grabben :-)
Cyklist sa:Tack, kul att ni gillar resultatet!
Om cirka en vecka öppnar insamlingen och chansen att vinna hela rasket, här är den matchande hjälmen in progress.
Kan ju berätta att det var faktiskt inte lika asdrygt att maskera en hjälm som jag hade förväntat mig - det var ännu värre. ?
thomalin sa:Cyklist sa:Jensen: Tack för de orden, fint att höra!
thomalin: Tro mig, jag önskar verkligen att jag hade minst 50 special-Roxters att tävla ut, det var många fina kämpa-rop och historier man fick ta del av som jag verkligen ville belöna. För att inte tala om alla juniorer som hoppats såklart!
Hälsa grabben så mycket från mig och tacka för att ni var med, och om du vill så kan du dra iväg ett PM till mig med din adress så ska jag skicka en Scott-kepa till honom som ändå var lite för liten för min hårdrocks-kalufs.
Ja, att tävla ut snygga Roxters borde bli en vana ;)
Berättar för grabben i morgon om erbjudandet om kepsen! Keps, buff eller mössa sitter alltid på, så en keps från Scott sitter nog fint, han blir garanterat glad. Nuvarande cykel från Frog är urväxt till våren, så kanske kan kepsen vara hint om nästa :)