Visa din cykel inför 2019
?jofahjalm sa:Det är inte riktig medelklass om man inte har 18 globalknivar och en matta i köket under sin sworks...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?jofahjalm sa:Det är inte riktig medelklass om man inte har 18 globalknivar och en matta i köket under sin sworks...
Årets inlägg so far.jofahjalm sa:Det är inte riktig medelklass om man inte har 18 globalknivar och en matta i köket under sin sworks...
jofahjalm sa:Hehe, kedjan fick lite olja nyligen. Den är av magiskt dålig kvalitet och smetar ner resten av cykeln med rost. Torkar man av den med lite olja försvinner det...
mklmtb sa:Hogren sa:Inte det bästa ljuset inomhus, men ska bli spännande med Disc bromsar i år
Intressant val av bakgrund, ska det tolkas? :)
silver307 sa:Jag tänkte rulla på en Yeti SB6t i år. Alldeles för mycket cykel för mig egentligen men jag har drömt länge och nu gick priset inte att motstå.
Bromsslangarna ska kortas och så får jag nog måla dit lite text på framdäcket för det verkar saknas:)
marr sa:silver307 sa:Jag tänkte rulla på en Yeti SB6t i år. Alldeles för mycket cykel för mig egentligen men jag har drömt länge och nu gick priset inte att motstå.
Bromsslangarna ska kortas och så får jag nog måla dit lite text på framdäcket för det verkar saknas:)
Sitter inte bakdäcket på fel håll?
Spacekitty sa:Vad är det som gjort att många helt plötsligt börjar med den där typen av hjul utan ekrar igen. Förr var det trispoke som var fett, och fult, nu är det tillbaka lite lätt modifierat.
Tandläkarhjul! ?Crocko sa:Spacekitty sa:Vad är det som gjort att många helt plötsligt börjar med den där typen av hjul utan ekrar igen. Förr var det trispoke som var fett, och fult, nu är det tillbaka lite lätt modifierat.
Vanliga dödliga började köpa 20.000 kr kolfiber hjul, man var tvungen att erbjuda de trendkänsliga med mer plånbok än vett ytterligare ett dyrare alternativ
Haha! Exakt min tanke. Det var inte snyggt då, och Iterahjul i kolfiber är ju faktiskt än värre.Spacekitty sa:Vad är det som gjort att många helt plötsligt börjar med den där typen av hjul utan ekrar igen. Förr var det trispoke som var fett, och fult, nu är det tillbaka lite lätt modifierat.
Oskar sa:Var inte såna där hjul förbjudna tidigare? De är ju LIVSFARLIGA.
Oskar sa:Var inte såna där hjul förbjudna tidigare? De är ju LIVSFARLIGA.
Hogren sa:Inte det bästa ljuset inomhus, men ska bli spännande med Disc bromsar i år
+ sär skrivningenmklmtb sa:Intressant val av bakgrund, ska det tolkas? :)
HåkanC sa:Hogren sa:Inte det bästa ljuset inomhus, men ska bli spännande med Disc bromsar i år+ sär skrivningenmklmtb sa:Intressant val av bakgrund, ska det tolkas? :)
/Håkan
RobinR sa:Här är mitt bidrag för 2019. Gick från Spark RC till denna. Betydligt roligare på tekniska stigar :)
Roger_Edvinsson sa:Bird AM9
Öhlins RXF36Coil, DVO Topaz, Traverse SL, Hayes Dominion bromsar och en helt magisk dropper från OneUP.
Sjukt nöjd med det lilla jag hojat ännu...
Oj vad najs!Roger_Edvinsson sa:Bird AM9
Öhlins RXF36Coil, DVO Topaz, Traverse SL, Hayes Dominion bromsar och en helt magisk dropper från OneUP.
Sjukt nöjd med det lilla jag hojat ännu...
Seglarn sa:Premiärcykling idag, känns riktigt bra!
Badmondy sa:Crescent njord 29" inget superavancerat men fullt duglig, bor nära hovdala, skåne så tänkte tillbringa många timmar där.
Ny på mountainbike och ser detta som ett tillfälle att träna upp konditionen och ha kul samtidigt.