Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fnuttowisch sa:Stort tack för en härlig dag i skogen!
Vilket superarrangemang Roger.
Fick även träna karatecykling idag.
Schreddan sa:Tack för idag Roger!
Imponerade att dra runt dagens rally.
Kul som vanligt och toppklasstjöta med Kongo hela rundan.
Henrik83 sa:Så många potentiella memes på temat ”You’re doing it wrong”, älskar’t. SBR rules!
millson sa:Tack för ett kul race Roger och tack ni som fotade, grymma bilder! ”Tur” att man ser snabbare ut än vad man är...
pme sa:Jag lånade med mig grabbens kompaktkamera och tog lite bilder jag med.
Det är inte på långa vägar samma kvalitet som från Stream, men de är lika gratis och fria att använda:
https://www.dropbox.com/sh/wx4abonx34rehpu/AABsMfEgCLvUOgOpixn_pnsua?dl=0
ps. Ville, jag lyckades få med dig på bild trots allt:
MickeMud sa:Stämmer in i lovsongen, grymt bra fixat Roger. Gillade alla sträckorna och det hade varit kul även i skitväder, nu blev det magiskt med högsommarföre och alla glada sköna SBRare. Lyckades kliva av cykeln redan i början på skogspartiet på SS1 i en felkörning men på fötter och skulle snabbt upp i sadeln igen men foten träffar min underbara Speed needle kolfibersadel med en klockren träff underifrån i bakkant och sittytan slits loss från railsen i bakkant, den fladdra och viker sig när jag sätter mig på den men klarar mig ner resten av SS1. Den har fått många smällar under åren och jag har hört lite extra knak från den senaste tiden och förbannar mig själv att jag inte kollat upp det och åtgärdat det. Lyckas fästa den med ett buntband så plattan ligger dikt railsen bak och håller den, det går faktiskt att sitta på om jag sitter långt bak men så fort jag råkar sätta mig normalt viker den sig på mitten med olustigt krasande. Den knackar och sprakar otäckt och vill fastna i byxan men funkar hjälpligt genom alla SS, nästan. På sista SS7 fastnar jag igen och i sista roliga stenpartiet där alla stod och hejade bryts railsen i ett krasande och jag hör hur den bara kolfibersitsen dansar nerför berget till höger om mig med sådan klang som bara kolfiberdelar mot granit kan låta och hinner tänka, ska jag stanna ...den har varit med i fem år nu på minst fyra cyklar och nu var även railsen knäckta så den får ligga. De sist hundra metrarna avverkas helt utan sadel med vassa kolfiberflisor och skruvar som sticker mig i röven så fort jag ens funderar på att sätta mig.
Men jag klarade mig igenom alla SS.
Riktigt härlig dag :-)
Jimel sa:MickeMud sa:Stämmer in i lovsongen, grymt bra fixat Roger. Gillade alla sträckorna och det hade varit kul även i skitväder, nu blev det magiskt med högsommarföre och alla glada sköna SBRare. Lyckades kliva av cykeln redan i början på skogspartiet på SS1 i en felkörning men på fötter och skulle snabbt upp i sadeln igen men foten träffar min underbara Speed needle kolfibersadel med en klockren träff underifrån i bakkant och sittytan slits loss från railsen i bakkant, den fladdra och viker sig när jag sätter mig på den men klarar mig ner resten av SS1. Den har fått många smällar under åren och jag har hört lite extra knak från den senaste tiden och förbannar mig själv att jag inte kollat upp det och åtgärdat det. Lyckas fästa den med ett buntband så plattan ligger dikt railsen bak och håller den, det går faktiskt att sitta på om jag sitter långt bak men så fort jag råkar sätta mig normalt viker den sig på mitten med olustigt krasande. Den knackar och sprakar otäckt och vill fastna i byxan men funkar hjälpligt genom alla SS, nästan. På sista SS7 fastnar jag igen och i sista roliga stenpartiet där alla stod och hejade bryts railsen i ett krasande och jag hör hur den bara kolfibersitsen dansar nerför berget till höger om mig med sådan klang som bara kolfiberdelar mot granit kan låta och hinner tänka, ska jag stanna ...den har varit med i fem år nu på minst fyra cyklar och nu var även railsen knäckta så den får ligga. De sist hundra metrarna avverkas helt utan sadel med vassa kolfiberflisor och skruvar som sticker mig i röven så fort jag ens funderar på att sätta mig.
Jag såg när den flög :D var någon som plockade upp den så borde gå att få tag på om det är lagningsbart.
MickeMud sa:Jimel sa:MickeMud sa:Stämmer in i lovsongen, grymt bra fixat Roger. Gillade alla sträckorna och det hade varit kul även i skitväder, nu blev det magiskt med högsommarföre och alla glada sköna SBRare. Lyckades kliva av cykeln redan i början på skogspartiet på SS1 i en felkörning men på fötter och skulle snabbt upp i sadeln igen men foten träffar min underbara Speed needle kolfibersadel med en klockren träff underifrån i bakkant och sittytan slits loss från railsen i bakkant, den fladdra och viker sig när jag sätter mig på den men klarar mig ner resten av SS1. Den har fått många smällar under åren och jag har hört lite extra knak från den senaste tiden och förbannar mig själv att jag inte kollat upp det och åtgärdat det. Lyckas fästa den med ett buntband så plattan ligger dikt railsen bak och håller den, det går faktiskt att sitta på om jag sitter långt bak men så fort jag råkar sätta mig normalt viker den sig på mitten med olustigt krasande. Den knackar och sprakar otäckt och vill fastna i byxan men funkar hjälpligt genom alla SS, nästan. På sista SS7 fastnar jag igen och i sista roliga stenpartiet där alla stod och hejade bryts railsen i ett krasande och jag hör hur den bara kolfibersitsen dansar nerför berget till höger om mig med sådan klang som bara kolfiberdelar mot granit kan låta och hinner tänka, ska jag stanna ...den har varit med i fem år nu på minst fyra cyklar och nu var även railsen knäckta så den får ligga. De sist hundra metrarna avverkas helt utan sadel med vassa kolfiberflisor och skruvar som sticker mig i röven så fort jag ens funderar på att sätta mig.
Jag såg när den flög :D var någon som plockade upp den så borde gå att få tag på om det är lagningsbart.
Visst tusan går det att laga om sitsen finns, har tillverkat mycket i kolfiber så det är bara kul, får se om någon hör av sig :-)
Roger_Edvinsson sa:För onödigt vetande och för framtida psykningar!!!
?
Roger_Edvinsson sa:MickeMud sa:Jimel sa:MickeMud sa:Stämmer in i lovsongen, grymt bra fixat Roger. Gillade alla sträckorna och det hade varit kul även i skitväder, nu blev det magiskt med högsommarföre och alla glada sköna SBRare. Lyckades kliva av cykeln redan i början på skogspartiet på SS1 i en felkörning men på fötter och skulle snabbt upp i sadeln igen men foten träffar min underbara Speed needle kolfibersadel med en klockren träff underifrån i bakkant och sittytan slits loss från railsen i bakkant, den fladdra och viker sig när jag sätter mig på den men klarar mig ner resten av SS1. Den har fått många smällar under åren och jag har hört lite extra knak från den senaste tiden och förbannar mig själv att jag inte kollat upp det och åtgärdat det. Lyckas fästa den med ett buntband så plattan ligger dikt railsen bak och håller den, det går faktiskt att sitta på om jag sitter långt bak men så fort jag råkar sätta mig normalt viker den sig på mitten med olustigt krasande. Den knackar och sprakar otäckt och vill fastna i byxan men funkar hjälpligt genom alla SS, nästan. På sista SS7 fastnar jag igen och i sista roliga stenpartiet där alla stod och hejade bryts railsen i ett krasande och jag hör hur den bara kolfibersitsen dansar nerför berget till höger om mig med sådan klang som bara kolfiberdelar mot granit kan låta och hinner tänka, ska jag stanna ...den har varit med i fem år nu på minst fyra cyklar och nu var även railsen knäckta så den får ligga. De sist hundra metrarna avverkas helt utan sadel med vassa kolfiberflisor och skruvar som sticker mig i röven så fort jag ens funderar på att sätta mig.
Visst tusan går det att laga om sitsen finns, har tillverkat mycket i kolfiber så det är bara kul, får se om någon hör av sig :-)
”sadeln” låg på parkeringen där min bil stod...
Många var de som undrade varför någon ens funderade att sitta på en sådan tingest...nu vet vi. ?
Kung Stalle sa:Roger_Edvinsson sa:För onödigt vetande och för framtida psykningar!!!
?
CES = Canyon Enduro Series.
Så hette ESS första året. ?
Roger_Edvinsson sa:Kan någon Kan Canyon??
Frågan är bara vad?? ?
Roger_Edvinsson sa:Kung Stalle sa:Roger_Edvinsson sa:För onödigt vetande och för framtida psykningar!!!
?
CES = Canyon Enduro Series.
Så hette ESS första året. ?
Kan någon Kan Canyon??
Frågan är bara vad?? ?