[Artikel] Vätternrundan räknar med lopp 2021

Redaktionen

Medlem
vatternrundan2021_1024.jpg

Folket på Vätternrundan arbetar för fullt för att arrangera smittsäkra lopp den 11-19 juni utifrån Folkhälsomyndighetens senaste, positiva besked om utomhusarrangemang.

Läs hela artikeln:

Vasaloppet visade var skåpet ska stå. En kollega som körde det. Så det verkar ju som motionsloppen kanske blir av i år. Göteborgsgirot verkar också ha målet att köra.

Senast ändrad:
Nja, man kan ju inte säga att Vasaloppet körde som vanligt. Utspritt över 3 veckor, annan startplats, annan målgång, mindre service, ingen folkfest, osv. Dvs mycket av det som ”gör loppet” var ju borta.

Nja, man kan ju inte säga att Vasaloppet körde som vanligt. Utspritt över 3 veckor, annan startplats, annan målgång, mindre service, ingen folkfest, osv. Dvs mycket av det som ”gör loppet” var ju borta.
ja, det är ju klart. Precis som vanligt kommer inget bli, det hade ju varit konstigt. Är ju tyvärr som du skriver att folkfesten uteblir och det är ju iaf för min del halva poängen med loppet :(

ja, det är ju klart. Precis som vanligt kommer inget bli, det hade ju varit konstigt. Är ju tyvärr som du skriver att folkfesten uteblir och det är ju iaf för min del halva poängen med loppet :(
Ja, det är ju mycket det man vill åt. Annars kan man ju lika gärna köra sträckan själv när man vill, när man vet det är fint väder ?
Så det kokar väl ner till om man vill stötta arrangören, för min del blir det nog ytterligare ett Siljan Runt home edition av det skälet.

Tillbaka
Topp