[Väldigt OT] Svara på enkät, skoluppgift

JohanRR

Aktiv medlem
Hej!

Jag har en skoluppgift där jag ska skriva en rapport (typ 3 sidor, inget seriöst) och det hade varit kul att ha lite mer svar på undersökningen än bara klasskompisarna och lärarna så om ni har tid och ork får ni gärna svara. Borde bara ta någon minut.

https://forms.gle/6B5Bmk7Cv4xJ1Nrr7

Tack på förhand!
Mvh Johan

Svarar aldrig på saker där man måste logga in....
Jag förstår att det är ett extra moment men jag tar hellre det än att man får troll-svar eller flera av samma person. Sen för dem flesta som redan är inloggade på Google så borde det bara ta någon sekund.

Är det okej om jag frågar varför? Handlar det om tid eller att man måste ge ut sina uppgifter?

Hade gärna svarat, men inte hos google. Messa om du vill ha svar någon annan väg.
Som sagt så är det inget seriöst utan mer en kul grej att få lite mer svar så det behövs verkligen inte. Men tack ändå.

Vad är det som gör att du inte vill svara med Google?

Märkte inte ens att jag behövde logga in, så lättlurad är jag. Så då har Google reggat det också. Betyder det att Jehovas slutar komma på besök nu då?

Svarat. Svär mycket mindre nu än vad jag gjorde som ung. Tog ett beslut att inte svära så mycket när vi fick barn. Tycker jag lyckats ganska bra med det.

Tillbaka
Topp