[Artikel] Save the date: 18-19 maj är det cykeltestarhelg med Happyride

Redaktionen

Medlem
TL_Happyride_Cykeltestarhelg_8128-2000x1333.jpg

18-19 maj är det dags för Happyrides cykeltestarhelg i Hellasgården.

Läs hela artikeln:

Kul med en uppföljning!

Trista datum dock. Jag är nog inte den enda som redan skrivit "cykling" i kalendern den helgen.

Ja riktigt trevligt att ses i verkligheten också :)
Ni som inte var där får kika på filmen och så får ni tänka er ännu fler utställare och minst lika mycket sol och besökare som som sist, och dessutom 2 dagar med testcykling den här gången!

Kul med en uppföljning!

Trista datum dock. Jag är nog inte den enda som redan skrivit "cykling" i kalendern den helgen.
Vad är det för cykling som krockar i din kalender? Med lite tur hinner du kanske även dyka upp på vårt event, preliminära tider är just nu: lördag 10-18, söndag 10-16.

Håller tummarna för att du får till en maxad cyklingshelg!

Vad är det för cykling som krockar i din kalender? Med lite tur hinner du kanske även dyka upp på vårt event, preliminära tider är just nu: lördag 10-18, söndag 10-16.

Håller tummarna för att du får till en maxad cyklingshelg!
Öppningshelg i Järvsö, sålär inte bara i huvudstaden fören 20 söndag nånting.

Men maxat finns det chans att det blir ?

Är man sugen (eller inte) på en ny hoj och vill kunna provcykla en massa på riktiga stigar så är det ett ganska unikt tillfälle helt klart. För mig blev det dyrt förra året, jag hade inga direkta planer på nyköp men till midsommar satt jag där på en ny hoj ändå.

Det skulle kunna vara så att det extremt kryptiska "Hellasgården" som anges faktiskt syftar på den riktiga platsen Hellasgården?

Men alla kan ju i sin kränkthet åka prices vart dom vill, och se om några andra dyker upp.

Jag tycker man ska jobba med sin branding PRECIS som man vill. Lantisar har ändå inga pengar så ett stort jävla fuck you är inga problem och uppskattas desto mer innanför tullarna.

Jag tycker man ska jobba med sin branding PRECIS som man vill. Lantisar har ändå inga pengar så ett stort jävla fuck you är inga problem och uppskattas desto mer innanför tullarna.
Ah, är det innanför tullarna?

Är det närmare Börjetull, Svartbäckstull, Vaksalatull, Slottstullen, Kungsängstull eller Enköpingstullen?

Jag fattar ingenting längre men vill man testa cyklar på Västkusten så kan man också besöka...

20-21 april: Gbg-enduron i Lackarebäck
27:e april: Cykelmagasinet Bike Day i Gbg, Sannegårdshamnen
4:e maj: Specialized demo day i Brudaremossen (utanför tullarna)
10-11 maj: Isabike Festival
23-25 augusti: Vallåsen Velofest

Det är vad jag har i min kalender i varje fall. Hade vart trevligt att åka till Hellasgården men det blir lite för långt för min del.

Tillbaka
Topp