Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jag övervägde de vägarna när rutten ritades, men av hänsyn till grusallergiker lät jag bli.
Det är asfalt hela sträckan.Tack. Jag övervägde de vägarna när rutten ritades, men av hänsyn till grusallergiker lät jag bli.
den sista lilla röda är grusväg. övriga vägar är asfalt.Tack. Jag övervägde de vägarna när rutten ritades, men av hänsyn till grusallergiker lät jag bli.
Ahaa! Enligt Street View är det grus hela vägen från Viksta till Öster Ekeby, men efter men bilderna verkar ha tagits vid beläggningsarbete 2018. Om både du, @nagge och NVDB säger asfalt så ruttar jag om. Tackden sista lilla röda är grusväg. övriga vägar är asfalt.
Örbyhus slott tillhörde Vasa ätten under en lång tid.
PS. Detta är mina hemma vägar, uppvuxen i Tensta. DS.
Av ren nyfikenhet, vilken del menar du? Det har varit asfalt hela sträckan om de inte gjort om det till grusväg senaste veckorna.den sista lilla röda är grusväg. övriga vägar är asfalt.
Av ren nyfikenhet, vilken del menar du? Det har varit asfalt hela sträckan om de inte gjort om det till grusväg senaste veckorna.
Hm, refererar detta till något lopp som saknar tråd?NB också att det är en liten omledning (vägarbete, ny väg in på cykelväg genom radhusområde) i Uppsala vid korsningen Vårdsätravägen / Norbyvägen. Lycka till ni som ska köra, kul med turer som passerar stan :-)
Verkar som att denna tråd är kopplad också till 2026 års version av turen, såg jag sen. Det eventet finns här: https://happyride.se/kalender/4628/Hm, refererar detta till något lopp som saknar tråd?
Hoppas annars att de som startade 2024 har kommit i mål för ett tag sen!