Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kör försiktigtLagar mitt hjul för ca sjätte gången. Fick dit en ny nippel genom ventil hålet.
Men ifall nån har ett tex 350 32 j bent ekrat boost nav för Shimano 10 delat eller nåt liknande att sälja så hojta tillVisa bilaga 764239
Mmmm Japp kör jätte försiktigt alltid. Men 28 ekrar är för lite för en mtb!Kör försiktigt![]()
Säljer dom myrglass?Byggt en myra som står på glasskiosken på torget i KumlaVisa bilaga 775445Visa bilaga 775446Visa bilaga 775447
Jag skickade med djungeltrumman att den vilsne bikepackern skulle kontakta dig här, vi får väl se vad som händerJapp jag håller till här är det stål så kan jag kanske hjälpa till![]()
Skrev på hans insta medJag skickade med djungeltrumman att den vilsne bikepackern skulle kontakta dig här, vi får väl se vad som händer![]()
Ska du öppna firma och dra ur stolpar eller vad är grejen?Byggde en sadelstolps avdragareVisa bilaga 789324
Inte omöjligt, men flera ton krävs:Wow, superimponerande. Har du testat avdragaren? Jag trodde om ett Al-sadelrör ärjar fast är det som kallsvetsat mot röret i ramen. Trodde det var omöjligt att få loss.
Tack för denna intressanta videon. Helt nya insikter i vad som händer i ett sadelrör som sitter fast.Inte omöjligt, men flera ton krävs:
Nice bra att veta!Sram säger minst 425 mm för Eagle. Sen har t.ex. Forbidden en 423 mm kedjestag på Druid i minsta storleken och sitter idleren klart närmare bakaxeln än vevlagret. Så kortare verkar funka. Min son körde en hardtail med 420 mm kedjestag, funkade utan problem med Sram 11-delat.
EDIT: min son hade en 24" hardtail med 380 mm kedjestag. Funkade också med 11-delat Sram, förutom att kedjan ramlade från största drevet vid bakåttramp.
Är booost 57mm nu? 52--->55mm är jag med på. Men har dom ökat ännu mer??Det blir ju värre med större kasset för att inte tala om 57mm cl istället för 53
Finns nån jävel som är 56,5 eller 57. Tror jag.Är booost 57mm nu? 52--->55mm är jag med på. Men har dom ökat ännu mer??![]()
Jo, min karate monkey kör jag med 49mm kedjelinje, boost spacing och 423mm kedjestagFinns nån jävel som är 56,5 eller 57. Tror jag.
Edit
Dub wide 57.5.m
Verkar ha blivit kortvarigt tack och lov. Jag har boost cyklar som funkar med 49mm..
CEJ? Fint ska det va? =)Klart lättare med vanlig micrometer men Freya funkar. Första delarna till svinenVisa bilaga 804986
Eller hur bara ett plus ju!Nice, men jag fick lite slakterikänsla![]()
100% alltid gott att komma in hitRamjigg
Garage
Skit
Tråden levererar.