[Jultävling] Bästa RR:en innan jul :-) Vinnaren blev Johan A - Bear, Cruxet och Johan A i Hellas

Stellan

Ny medlem
[Jultävling] Bästa RR:en innan jul :-) Vinnaren blev Johan A - Bear, Cruxet och Johan A i Hellas
Jag tycker det är för lite julstämning på Happy så jag tänker utlysa en tävling inför jul. Vinsten kommer att vara den ultimata jullådan. Vad som kommer att finnas i lådan är för tillfället hemligt men innehållet kommer att presenteras innan tävlingen är avgjord. Lådan kommer att kunnas hämtas i Skummeslövsstrand i södra Halland eller i Helsingborg.

Uppgiften är enkel :) Den som skriver den bästa RR*:en innan den 16 dec vinner lådan och kan hämta den själv. Jag är enväldig domare och alla RR:er som ska vara med i bedömning ska nomineras här (max en gång på RR)

Alltså - har ni skrivit en RR som ni vill ha med i tävlingen så skriver ni ett inlägg i denna tråd med en länk till RR:en. Kraven för RR:en är att den ska ha utförts någon gång mellan 13 nov och 16 dec i år. Det som ger en bra vinstchans är många bilder, bra text och om man lockar med nya medlemmar ut på cykelturen.

Vinnaren utnämns 17 dec och granen kan hämtas fram till nyår :)

Lådan innehåller följande:

* En julgran
* En låda Annas pepparkakor
* 6 st Julöl (Eriksdals Julöl, Falcons Julmumma, Falcon Julöl, Jämtlands Julöl, Mariestads Julebrygd, Three Hearts Julöl,)
* Ett paket Zoega's Julkaffe
* En chokladadventskalender från Hello Kitty
* 1,4 l Julmust

Kommer mer inom de närmaste dagarna...

Nomerade RR:
* Jörgen_A - En pinne i ekorrhjulet http://happymtb.org/forum/read.php/1/1285661
* Johan A - Bear, Cruxet och Johan A i Hellas http://happymtb.org/forum/read.php/1/1292206
* Crosscar - Frostig Kanontur http://happymtb.org/forum/read.php/1/1300055
* baggy - RR Hallstahammar http://happymtb.org/forum/read.php/1/1303242
* Vinterbo - Det var så härligt i Hellas idag http://happymtb.org/forum/read.php/1/1307404
* ostkaka - [Happyrajd STHLM] Någonstansvar - nu Järva lördag 12/12 10.30 http://happymtb.org/forum/read.php/1/1304578/page=1
* bruce (HSR) Hoodsolorajd Huvudsta 091213 http://happymtb.org/forum/read.php/1/1307936

/Stellan

Senast redigerad av en moderator:
Stellan skrev:
-------------------------------------------------------
> Det som ger en bra
> vinstchans är många bilder, bra text och om man
> lockar med nya medlemmar ut på cykelturen.

Så om jag övertalar några polare att ta med sig varsin trainer och vi radar upp oss i vardagsrummet, hyr in en proffsfotograf att knäppa litet läckra bilder på svettiga medelålders män och skriver ihop en kul rapport så har jag en chans? ;-)

GoranS skrev:
> Stellan skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det som ger en bra
> > vinstchans är många bilder, bra text och om
> man
> > lockar med nya medlemmar ut på cykelturen.
>
> Så om jag övertalar några polare att ta med sig
> varsin trainer och vi radar upp oss i
> vardagsrummet, hyr in en proffsfotograf att
> knäppa litet läckra bilder på svettiga
> medelålders män och skriver ihop en kul rapport
> så har jag en chans? ;-)

Om det blir den bästa RR och om du tror det lockar nya medlemmar så kan du vinna. Så bjud hem dina polare :-)

Duger en kryssing me jónny(ostkaka) ? Mmkt bilder;)

Är det ingen som vill vinna jullådan? Utökad vinst!!!

JariT: Uppdraget är avklarat idag

/Stellan

Oj titta jag har chansen att vinna en hello kitty kalender. Snälla snälla tomten jag vill vinna.

Tack för nomineringen Harri och Stellan det var rätt kallt också =D

Crosscar skrev:
> Oj titta jag har chansen att vinna en hello kitty
> kalender. Snälla snälla tomten jag vill vinna.
>
> Tack för nomineringen Harri och Stellan det var
> rätt kallt också =D

Om man kollar in alla nomineringarna så ligger du bra till för att vinna hela jullådan så att julen blir räddad :)

Ett tips om julfirandet

* Starta dagen med en kopp julkaffe
* Ge julgranen till övriga familjen så att de kan klä den
* Ta cykeln och gör en lång cykeltur, naturligtvis med cholklad från Hello Kitty chokladadventskalender, pepparkakor och julmust som färdkost.
* Väl hemma blir det igen julkaffe och pepparkakor
* Senare på kvällen dricker man upp alla julölen.

Vad saknas?

/Stellan

Stellan skrev:
> Blir det några fler nomineringar?

Jörgen_A har ju nominerat Ostkakas, Vinterbos & Baggys?
Jag ber att få nominera Bruces solorajd, även om den inte lockade så många psyklister, http://happymtb.org/forum/read.php/1/1307936

mamme1 skrev:
> Stellan skrev:
> -----
> > Blir det några fler nomineringar?
>
> Jörgen_A har ju nominerat Ostkakas, Vinterbos &
> Baggys?
> Jag ber att få nominera Bruces solorajd, även om
> den inte lockade så många psyklister,
> http://happymtb.org/forum/read.php/1/1307936

Det blev fel när jag redigerade förra gången. De är inlagda nu

/Stellan

Grattis :) Jag hoppas Johan är så storsint och delar av sig av vinsten så Crosscar får sin önskan uppfylld.

Åhhhh vilken grej. Det här hade jag inte förväntat mig. Naturligtvis är jag både glad och upprymd men har ett litet logistikproblem när det kommer till att hämta vinsten.
Tack till Harri som nominerade mig, kan du inte svänga förbi södra halland och hämta upp vinsten?

Johan A skrev:
> Åhhhh vilken grej. Det här hade jag inte
> förväntat mig. Naturligtvis är jag både glad
> och upprymd men har ett litet logistikproblem när
> det kommer till att hämta vinsten.
> Tack till Harri som nominerade mig, kan du inte
> svänga förbi södra halland och hämta upp
> vinsten?

Hjälper det dig om jag kan fixa upp vinsten till Stockholm?

Stellan skrev:
> Hjälper det dig om jag kan fixa upp vinsten till
> Stockholm?

Mer än du kan ana...

Johan A skrev:
> Stellan skrev:
> -----
> > Hjälper det dig om jag kan fixa upp vinsten
> till
> > Stockholm?
>
> Mer än du kan ana...

Vinsten kommer att vara i Stockholm 29 dec.

Stellan skrev:
> Vinsten kommer att vara i Stockholm 29 dec.

Lyxigt värre och du Oskar, chokladkalendern finns att hämta i Hammarby Sjöstad :o) Klart din önskan skall uppfyllas om en Hello Kittykalender.

Och idag kom hedersknyffeln Stellan förbi och lämnade vinsten. Som ni själva ser består den av en hel uppsjö av smarriga saker. Det är tur att julen varar än till påska för nu ska julölen smakas.
Fantastiskt hur oerhört grym jag är på att skriva ridereports..

Och Oscar, sväng förbi Sthlm på vägen hem från Belgien så får du lite smaskig choklad i form av Hello Kitty till den belgiska ölen.

IMG_1514.jpg ht=544

Johan A skrev:
> Och idag kom hedersknyffeln Stellan förbi och
> lämnade vinsten. Som ni själva ser består den
> av en hel uppsjö av smarriga saker. Det är tur
> att julen varar än till påska för nu ska
> julölen smakas.
> Fantastiskt hur oerhört grym jag är på att
> skriva ridereports..
>
> Och Oscar, sväng förbi Sthlm på vägen hem
> från Belgien så får du lite smaskig choklad i
> form av Hello Kitty till den belgiska ölen.

Grattis :)

Härligt Johan! Tur att man var i skåne och bar lådor så man slapp vara med på novemberturen...

the_TnT skrev:
> Grattis!
>
> Cyklade Stellan lådan till Stockholm?

Klart han gjorde, 60 mil i en ickekrigszon är väl inget för honom.

Tillbaka
Topp