Visa din misär!
1800 meter febermardröm.Valhalla_ sa:Vad i hela friden är det där?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1800 meter febermardröm.Valhalla_ sa:Vad i hela friden är det där?
ejma sa:Koksaltlösning för sårtvätt är effektivare än vad många tror. Efter ett par svårläkta sår har jag lärt mig att alltid ha en uppsättning koksaltlösningar hemma.Hedlund80 sa:4. Tvätta sår noga
Ett sår avsköljt med sprit.Valhalla_ sa:Vad i hela friden är det där?
Fältprästen sa:Ett sår avsköljt med sprit.Valhalla_ sa:Vad i hela friden är det där?
dnleriksson sa:Whiskey i såret?
AX3L sa:Är det du som trampat ner ena spiken längst bort i bild? ?
Brakstav sa:Vad tråkigt!
Det kryper av ångest i kroppen bara av att läsa om det.
Dr Gugge sa:Brakstav sa:Vad tråkigt!
Det kryper av ångest i kroppen bara av att läsa om det.
+1
Tuff situation, men om jag varit du och haft råd så hade jag nog tagit det dyra alternativet och fixat det ordentligt för att få bättre nattsömn på lång sikt (framför allt om du planerat att bo där en längre period).
//Kristoffer
EST sa:Jaha nu är vänsterfoten bättre så då satte jag högerhanden mellan styret å ett träd. Löv med lera under å brant plus ett dropp man ville bromsa lite för var visst ingen bra kombo idag..men jag litar på att öl å whiskey fixar det hela?
EST sa:Nääää för när man har svårt att hålla styret är det alltid ett stort missöde?
EST sa:Nääää för när man har svårt att hålla styret är det alltid ett stort missöde?
EST sa:Aah smart det där har du gjort förut antar jag?
Idag är högen bara dubbelt så tjock mot normalt... Så jag har grävt el till friggeboden idag...
Fel tråd: https://happyride.se/forum/read.php/1/914998/3545937/page=60#msg-3545937Tomcaten sa:
Bonzo sa:EST sa:Aah smart det där har du gjort förut antar jag?
Idag är högen bara dubbelt så tjock mot normalt... Så jag har grävt el till friggeboden idag...
Du kan ju gå till vårdcentralen så att de kan säga åt dig att göra sjukgymnastik i 8 veckor innan de inser att skiten är bruten. ?
EST sa:Bonzo sa:EST sa:Aah smart det där har du gjort förut antar jag?
Du kan ju gå till vårdcentralen så att de kan säga åt dig att göra sjukgymnastik i 8 veckor innan de inser att skiten är bruten. ?
Hehe nä jag gjorde såhär istället?
Crossmax sa:
mcperand sa:Har jag en riktig jäkla tur så kan allt lösa sig! Jag ringde förmannen på målerifirman direkt på morgonen vid sjutiden och pratade med honom om vad vi kunde göra. Tjugo minuter senare stod han med två snickare uppe på byggställningen och tittade på vad de kunde göra. Det visade sig att målerifirman, ett stort seriöst företag, jobbade tillsammans med en också stor och seriös byggfirma på en jättejobb där en brandskadad skola renoveras. "Min" förman pratade med förmannen på byggfirman och de kunde avvara två killar några dagar och målarfirman kan pausa sitt arbete som det ser ut just nu. Om inget oförutsett händer så får jag fasaden bytt utan att förlora mina redan kontrakterade pengar för målningen och ställningen finns redan på plats vilket sparar 25 tkr på fasadbytet. Jag har sälla känt en så stor tyngd lyftas från mina axlar på en så kort tid! Bara nu inget skiter sig och byggarna kan ta mitt jobb också och jag får låna drygt 100 tkr av banken (hade bara buffrat för målningen), men det senare verkar också lösa sig.
SurtNLC sa:En familjehelg i Isaberg slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Söndag morgon, efter en kopp kaffe stack jag ut för att kör igenom blåa slingan men ett lerhål ändrade de planerna. Framhjulet stack iväg och jag gick ner på knä och fastnade förmodligen med fot/pedal i marken samtidigt som resten av ekipaget fortsätter. Hörde ett omisskännligt ljud följt av ett underben som lät foten peka ömsom höger och ömsom vänster.
Ringde och väckte familjen, larmade SOS, harvade ut till närmsta farbara väg och väntade. Ambulans till Värnamo sjukhus, undersökning, gipsskena och väntan på operation. Märgspik i skenbenet, uppvak, sjukgymnastik och beräknad utskrivning idag. Minst sex veckors sjukskrivning säger de...
NLC sa:En familjehelg i Isaberg slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig. Söndag morgon, efter en kopp kaffe stack jag ut för att kör igenom blåa slingan men ett lerhål ändrade de planerna. Framhjulet stack iväg och jag gick ner på knä och fastnade förmodligen med fot/pedal i marken samtidigt som resten av ekipaget fortsätter. Hörde ett omisskännligt ljud följt av ett underben som lät foten peka ömsom höger och ömsom vänster.
Ringde och väckte familjen, larmade SOS, harvade ut till närmsta farbara väg och väntade. Ambulans till Värnamo sjukhus, undersökning, gipsskena och väntan på operation. Märgspik i skenbenet, uppvak, sjukgymnastik och beräknad utskrivning idag. Minst sex veckors sjukskrivning säger de...