Tomcat1
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Makten sa:Tomcaten kör det sista ur den spruckna ramen innan ny har kommit...
Inte konstigt ja får så mycket pung-smällar.
Jättefin älg
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Makten sa:Tomcaten kör det sista ur den spruckna ramen innan ny har kommit...
Tomcaten sa:Inte konstigt ja får så mycket pung-smällar.
Snyggt!weldion sa:Firar min ena cykels ettårsdag. Kanske skall köra sönder 3 st kassetter till, så är jag redo för 1-4 advent.
liveforthis sa:Från sista öppningshelgen på Vallåsen
Sambal Oelek sa:Härlig höstdag idag. Testar med cx-hjulen här med 35mm Supreme. En viss skillnad.
ja, eller långa spikar för isracing ?ceel sa:Sambal Oelek sa:Härlig höstdag idag. Testar med cx-hjulen här med 35mm Supreme. En viss skillnad.
Bra mud clearance. :)
Kristoffer sa:liveforthis sa:Från sista öppningshelgen på Vallåsen
Fullgungare från Stanton?
Hur är den i skog och backe?
wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
ja, lätt, verkligen lyxigt! skulle hemskt gärna ha en BMX men när man inte har nåt vettigt användningsområde känns det ju sådär att köpa enErik O sa:wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
Klart bmx är coolare än såna där sparkcyklar :)
Lyxigt med en park alldeles utanför dörren, klart man bara måste ha bmx då.
Sambal Oelek sa:ja, lätt, verkligen lyxigt! skulle hemskt gärna ha en BMX men när man inte har nåt vettigt användningsområde känns det ju att köpa enErik O sa:wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
mmm, iofs, fast jag har mest skog i närheten, då passar mina 27.5'or bättre. Men man vet aldrig vad som händer :)Erik O sa:Sambal Oelek sa:ja, lätt, verkligen lyxigt! skulle hemskt gärna ha en BMX men när man inte har nåt vettigt användningsområde känns det ju sådär att köpa enErik O sa:wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
Fast lite av grejen med en bmx är att man inte behöver nåt egentligt användningsområde för den. Kul att bara surra runt och hoppa på trottoarkanter.
Sambal Oelek sa:mmm, iofs, fast jag har mest skog i närheten, då passar mina 27.5'or bättre. Men man vet aldrig vad som händer :)Erik O sa:Sambal Oelek sa:ja, lätt, verkligen lyxigt! skulle hemskt gärna ha en BMX men när man inte har nåt vettigt användningsområde känns det ju sådär att köpa enErik O sa:wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
Fast lite av grejen med en bmx är att man inte behöver nåt egentligt användningsområde för den. Kul att bara surra runt och hoppa på trottoarkanter.
Tack. Ja det skulle ju gå någonstans. Är väl egentligen bara tidsbrist. När jag renoverat klart huset får jag ta tag i detta. Det finns en BMX-bana en mil från jobbet faktiskt. Kan ju börja med att testa lite där om de har prova på.wukkaN sa:Sambal Oelek sa:mmm, iofs, fast jag har mest skog i närheten, då passar mina 27.5'or bättre. Men man vet aldrig vad som händer :)Erik O sa:Sambal Oelek sa:ja, lätt, verkligen lyxigt! skulle hemskt gärna ha en BMX men när man inte har nåt vettigt användningsområde känns det ju sådär att köpa enErik O sa:wukkaN sa:Fick ett ryck och köpte en BMX. Det är första gången i mitt liv som jag cyklar på en. Så jäkla kul, synd att jag väntade 30 år... Har dock tur som har en skatepark knappt 100 meter från dörren. Ringade in mig så ni kan se hur cool jag ser ut.
Finns det någon lastkaj i närheten så kan du ju hoppa runt där :) alternativt skaffa en dirtjumper och gå loss! Dina fargoäventyr är dock inte fy skam, riktigt nice!