Kategorier på forumet, kanske en bra idé?
Som återvändare till cyklingen med cirka fem år att hämta upp så tycker jag Happy känns ganska svåröverskådligt. Jag behöver ju hitta tips om vilka komponenter som är rätt just nu och vad som händer i cykelbranschen. Happy är förvisso charmigt, men det vore mycket lättare att hitta rätt om forumet var uppdelat i kategorier. Jag kan inte förstå varför forumet inte har olika kategorier, typ AM, XC, LVG, Touring, Bromsar, Växlar OSV. Sen så tycker jag att det borde vara uppdelat mellan dom som sysslar seriöst med Tävling och dom som bara cyklar för skojs skull, det blir enklare då.
Som det är nu tvingas man kolla massvis med inlägg med otydliga rubriker och det är mycket tidskrävande. Jag har varit mycket aktiv på musikforum och där har man klara och tydliga gränser, så den som behöver diskutera kopplingsscheman för en Fender Stratocaster slipper se en massa inlägg om dämpning av bastrummor eller vilken bil som är lämpligast att frakta en Hammondorgel i. Många inlägg tillför dessutom väldigt lite, en strängare moderering skulle göra det betydligt mer lättnavigerat.
Som det är nu tvingas man kolla massvis med inlägg med otydliga rubriker och det är mycket tidskrävande. Jag har varit mycket aktiv på musikforum och där har man klara och tydliga gränser, så den som behöver diskutera kopplingsscheman för en Fender Stratocaster slipper se en massa inlägg om dämpning av bastrummor eller vilken bil som är lämpligast att frakta en Hammondorgel i. Många inlägg tillför dessutom väldigt lite, en strängare moderering skulle göra det betydligt mer lättnavigerat.