[Notis] Tävling: Vinn en cykelweekend i Åre

JohanA

Administrator
gopro_bike_challenge.gif

Nu har du chansen att vinna en weekend för två i Åre. Filma dig eller dina kompisar när ni cyklar på valfri plats – stig, downhill eller vadhelst ni önskar. Pussla sedan ihop ett skönt videoklipp från detta. Ladda upp ditt bidrag för att vara med och tävla om en grym weekend i Åre Bike park.
http://happymtb.org/video/gopro_bike_challenge.php

Senast ändrad:
Kan man inte få priset (GoPron alltså) innan den sista Juli?
Det blir lättare att vara med i tävlingen då :-)

Tror inte du kan ändra på tiden. Du få klippa med det allra bästa på 3 minuter :) Sitter dock inte i juryn. Men vore suspekt om du fick.

Matthias87 skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Hur noga är det med maxgränsen på 3 minuter?
> Har svårt att få ner min edit till mindre än 4
> minuter.

Cykla fortare! ;-)

Ja få allting under 3 min var då fan inte lätt!
Blir intressannt att se resultatet av alla fina filmer man tävlar emot.
Och ni domare, vad ni än gör gör mig inte till en 3a, äger nämligen ingen egen gopro kamera så massa tillbehör skulle bara mina vänner bli glad över..;)

Pontus Tegström skrev:
-------------------------------------------------------
> TJA!!!
>
>
> hur laddar man över årebumpern på en mac ?
> Lyckas inte ta hem den

På min mac i Chrome så högerklickar jag bara på själva filmen och väljer "Spara video som...", efter att jag klickat på själva länken på sidan för nedladdning. Hoppas det hjälper!

Tackar :)

Jag vet inte när Åre-resan planerad, men som det ser ut nu så flyttar jag och sambon till Åre snart, så fler filmer lär det bli ja :)

Så jävla många bra bidrag. Och 3min gränsen gjorde det riktigt kul att se alla andras bidrag. Hoppas det körs en liknande tävling nästa år också.
Nu när man lyckades ta och vinna massa gopro tillbehör så måste jag väl inhandla en gopro och sluta låna andras :) grattis matthias87 Hade dock Gustavs som favorit ;)

Tillbaka
Topp