Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Härligt!
>
> Det måste ju finnas mer bilder?! =)
>
> (Mina håller på att laddas upp)
Vilken härlig dag ni verkar ha fått, fint väder med lagom värme gissar jag.
Och jäklar vilken lyxig mat som serverades. Såg riktigt gott ut, blir hungrig här ;0)
Vilken dag vi fick, Jättetack till arrangörerna fin fint ordnat allt funkade klockrent, utom mitt bakhjul 3 punkor på ett lopp, ja stort tack till Ola mfl som gav bort sina slangar till mej. Om ni vill ha refunds på dem hör av er till mej.
Annars så sätter jag in en slant till Barncancerfonden via Team Rynkeby.
Ja sista Retaarden blev en riktig brakfinal så jag säger bara, Tack till alla o Salut!
Fasiken att man fick syn på det här nu dagen efter... Hade jag sett det för en vecka sedan hade jag fixat iordning min ss-monstercross och pallrat mig iväg! Aja, fina bilder och ni ser ut att ha haft himla trevligt! Finns det nån karta över hur loppet gick?
Jag är fortfarande bra sliten i kroppen efter denna drrabbning. Det var helt fantastiskt kul, och jobbigt. Stort atck till KCR och knäskål för ett fantastiskt arrangemang. Även tack till Harri för de fina bilderna, men jag trodde du hade bytt bort ditt fettoobjektiv?
Stort tack till alla fantastiska cyklister. Utan er hade allt varit meningslöst. Vi ses igen i nåt annat sammanhang. Retarden är död – Länge leve retarden!
Stort tack också till våra sponsorer. Stöd dem gärna.
Alfsomfan skrev:
> Jag är fortfarande bra sliten i kroppen efter
> denna drrabbning. Det var helt fantastiskt kul,
> och jobbigt. Stort atck till KCR och knäskål
> för ett fantastiskt arrangemang. Även tack till
> Harri för de fina bilderna, men jag trodde du
> hade bytt bort ditt fettoobjektiv?
Naugas skrev:
> Visst är det några som varit med på alla de
> olika varianterna? Tour, Ronde, Vuelta?
Jo, Arvid fick pris för att han kört alla utom den första.