Tips kring MTB i Garda
På fredag tänkte jag lämna er suckers bakom mig och åka till dom där alperna. Planen är att bo i Riva del Garda i en vecka. Är det någon som har tips på vart man ska vända sig för guidning och/eller shuttles? Behöver jag släpa med mig en fullfacehjälm? Det verkar jättejobbigt att släpa med, kan jag bara låta bli att landa på huvudet istället?
Jag hade tänkte köra High Roller 2, 2,4" fram och bak, men jag lyckades med konststycket att punka mitt kilo tunga bakdäck i skogen idag. Ska jag desperat försöka lappa ihop det imorgon och släpa med det? Ska jag istället slänga på ett helt Hans Dampf Trailstar 2,35" singelply bak och köra det? Eller behöver jag panikleta dualplydäck på plats?
Jag är en vilsen man, hjälp mig.
Jag hade tänkte köra High Roller 2, 2,4" fram och bak, men jag lyckades med konststycket att punka mitt kilo tunga bakdäck i skogen idag. Ska jag desperat försöka lappa ihop det imorgon och släpa med det? Ska jag istället slänga på ett helt Hans Dampf Trailstar 2,35" singelply bak och köra det? Eller behöver jag panikleta dualplydäck på plats?
Jag är en vilsen man, hjälp mig.