[½OT] Tävling: Första happyinlägget där kategorier efterfrågades?

zinkpasta

Aktiv medlem
För lite söndagsbakfylleinspiration till happyarkeologer tänkte jag utlysa en tävling på ett (ständigt) aktuellt tema: Hitta det tidigaste inlägget där en skribent efterfrågar en uppdelning av forumet i kategorier.

I pris kan jag bidra med ett 26" Schwalbe Nobby Nic Performance, lagrat på vinden i 3-4 år. Att montera detta nu till höst/vintercyklingen (helst som framdäck) tänker jag mig kan ge ungefär samma kamikaze-känsla som att kliva in här på forumet som ny skribent och önska uppdelning.

Och min ständiga fråga varför man inte kan ha forum både med och utan kategorier? Finns på andra forum ;-) Fast det är ju en ot fråga i en ot tråd...

Bullabus skrev:
-------------------------------------------------------
> Och min ständiga fråga varför man inte kan ha
> forum både med och utan kategorier? Finns på
> andra forum ;-) Fast det är ju en ot fråga i en
> ot tråd...

Men vem ska då kategorisera de trådar som postas i den okategoriserade varianten av forumet?

Bullabus skrev:
-------------------------------------------------------
> Och min ständiga fråga varför man inte kan ha
> forum både med och utan kategorier? Finns på
> andra forum ;-) Fast det är ju en ot fråga i en
> ot tråd...

För att det bygger på att
a) alla vill kategorisera sina inlägg (vilket en majoritet här uppenbarligen inte vill)
b) alla inlägg är kategoriserbara
c) det finns personer som avgör var trådar ska ligga och flyttar dem om de ligger i fel kategori
d) trådar håller sig till det ursprungliga ämnet och inte byter riktning på säg sida tre

Får nog ge vinsten till frause, om inte fler bidrag inkommer. Grattis!! Vinsten kan överlämnas på plats i Göteborg vid valfritt tillfälle. Eller valfritt och valfritt, vi kanske kan komma överens om något om du är intresserad av att få det på riktigt. :-)

Även poäng till Supertramp för 2003-inlägget, stod faktiskt en del tänktvärt där i..

grump: Hmm, njae, man får nog se det här som ett digitalt svartrejs.

Senast ändrad:
Är det någon som vågar sig på att gissa på hur många såna trådar det blivit sen dess? :-)

Tillbaka
Topp