Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
j_nilsson sa:Grattis! 8:57 ?
Jeppe_E sa:j_nilsson sa:Grattis! 8:57 ?
Tack, det var lite kämpigt med sista 50k solo efter punka och kedjemeck. Det blev ett race mot klockan. 3-4 av gruppen landade in 10 min tidigare
nadderf sa:8.29 tror jag dom första gick inpå
nadderf sa:Grymt jobbat alla! Tyvärr missade jag målet, 9.20 inkl att ta sig till depå och byta ekrar och rikta så man kunde rulla vidare.
Happy sub 8.30 2017?
ChTj sa:Bra gjort Jeppe att försöka hålla samman klungan, det blev ju lite kaotiskt att försöka se vilka som vi körde med. Vi (jag och Gustav) tappade bort dig efter Boviken någonstans, surt med punkan. Vi trampade på till Hammarsundet för påfyllning av energi vilket behövdes och fick efter någon mil bra draghjälp av en RoH klunga som vi följde in i mål på 08:46.
Nöjd VR debutant.
//Christer Vännäsby
Peter D sa:När vi svängde av från stora vägen hittade jag bra klungor att följa in i mål och eftersom vi tjänade så mycket tid första halvan blev det ändå en bra tid (8:32) även om det gick i makligt tempo sista sträckan.
Teamtröjor är nog ett måste för att lyckas hålla ihop som magnetet i grötiga storklungor.
Tack Jeppe för att du styrde upp och tog kommandot!
Henrik_E sa:2 pers med knä/benvärmare och inga armvärmare... Tror förresten jag mötte loket i lygnartågets duschrum.