Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gränsen mellan Schweiz och Frankrike om jag inte fattat fel.staine sa:Var ligger det?
Fältprästen sa:Gränsen mellan Schweiz och Frankrike om jag inte fattat fel.staine sa:Var ligger det?
Ja det funkar!Fransson sa:Måste man bila mellan orterna eller kan man utgå från låt säga Les Gets och sen ta liftar bort till Morzine?
Fransson sa:Måste man bila mellan orterna eller kan man utgå från låt säga Les Gets och sen ta liftar bort till Morzine?
tarkovskij sa:Traversera till Morzine är inga problem. Fram och tillbaka inkl öluppehåll på någon toppbar tar ungefär prick en åkdag. Se bara till att hålla koll på när de olika liftarna stänger.
Fransson sa:Måste man bila mellan orterna eller kan man utgå från låt säga Les Gets och sen ta liftar bort till Morzine?
tarkovskij sa:(inkl. en massa rolig åkning under tiden så klart)
tarkovskij sa:Traversera till Morzine är inga problem. Fram och tillbaka inkl öluppehåll på någon toppbar tar ungefär prick en åkdag. Se bara till att hålla koll på när de olika liftarna stänger.
Fransson sa:Haha, inte så hemligt. Vill mest slippa "vart ligger det?" och "jag har inte varit där men jag vill dit".
Men sak samma.
Måste man bila mellan orterna eller kan man utgå från låt säga Les Gets och sen ta liftar bort till Morzine? Har någon varit där med husbil?
Nä faan, Port du Soleil är en rätt medioker åretruntsommarklubb i GBG...Fältprästen sa:Gränsen mellan Schweiz och Frankrike om jag inte fattat fel.staine sa:Var ligger det?
Schreddan sa:Fältprästen sa:Gränsen mellan Schweiz och Frankrike om jag inte fattat fel.staine sa:Var ligger det?
Ni har tillgång till Happyride men inte datainternet i övrigt? :-D
Fransson sa:tarkovskij sa:(inkl. en massa rolig åkning under tiden så klart)
Låter ruggigt bra. Någon speciell bana/shuttle/bar/resturang som du kan tipsa om?
mikaeljc sa:Om du åker, glöm inte att testa det episka "hoppa ut i pisten droppet" i Chatel.
Redan inbokad
mikaeljc sa:Om du åker, glöm inte att testa det episka "hoppa ut i pisten droppet" i Chatel.
Men... varför?
Vart ska man bo om man kommer med husbil?yoann sa:Tja! Jag kommer från Morzine, tveka inte om du har fler frågor!
IMG_1456 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1501 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1544 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1492 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1504 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1478 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1482 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1483 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1488 by Bollox2u, on Flickr
IMG_1491 by Bollox2u, on FlickrTrekjan sa:Hej,
Funkar det med endast dh cykel där ?
Tänker om det är mycket transport mellan nedfarterna så kanske det blir på tok för segt att trampa runt på en dh
Trekjan sa:Tack!
Vi har snackat om att åka bo i Morzine. Skulle du hellre rekomendera Les Gets eller spelar det inget roll?
Vår nivå är nybörjare typ blå/röd i Järvsö. Inga stora drop eller gaps. Har du några rekomendationer för oss?